• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

een vraag over vba en excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronsom

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2012
hallo ik wil graag geholpen worden bij het volgende,

als in cel a1 een ja verschijnt wil ik graag dat hij automatisch cel a2 tot cel a15 de formule veranderd in waarde dus het zelfde wat ik bereik met kopieeren/plakken speciaal/waarden enter .ik kan dit maar niet voorelkaar krijgen met een functie en snap nu dat dat in vba moet gebeuren maar daar ben ik niet genoeg mee bekend.
ronsom

je hebt toch al een antwoord op worksheet.nl http://www.worksheet.nl/forumexcel/vragen/75321-excel.html

overigens word het op beide forums niet gewaardeerd (en is ook tegen de forum regels / etiquette) dat je gelijktijdig op meerdere forums dezelfde vraag stelt.. de beantwoorders verdoen dan hun tijd bij het bedenken van een oplossing terwijl je er ergens anders al één hebt gekregen.

Laatst bewerkt:
hallo roeljongman dat is duidelijk ik ben nog helemaal niet bekend met deze forums en wist niet dat deze forums met elkaar samen gingen en zal daarom niet meer dezelfde vragen stellen op beide forums.

ronsom

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan