Een vraag voor diegene die een CI+ module hebben geinstalleerd (?)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kerbasi

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 aug 2014
Goedendag iedereen

- -

Nu mijn vraag is:

Weten jullie of je je resolutie (720p of 1080i kan kiezen)/geluid zelf kan veranderen in jou TV opties -> CI+ module?

Ik vraag dit omdat ik manueel wil kiezen in welke resolutie de kanalen spelen, ik heb gezien dat 720p beter is omdat progressive beter is dan interlaced resolutie.

Ik ben ook nog nieuw met deze CI+ module en ik ga eentje halen dus vraag ik me nu af of ik dat manueel kan veranderen en eventueel ook mijn geluid dan naar Dolby Digital kan zetten en dat laten onthouden op alle kanalen (ook voor de resolutie).

Ik weet dat dit een beetje een rare vraag is, maar iemand die al gebruik maakt van een CI+ module van Telenet/Ziggo/UPC die mij kan vertellen of dit gaat?

Ik hoop natuurlijk dat dit gaat want een CI+ module lijkt me toch wel een aanrader.

BTW (By The Way):

Mijn TV is een LG van merk en het merknummer is 32LN5404, deze is CI+ gecertificeerd en heeft DVB-C tuners, etc. (Is ook FULL HD 1080p/HD Ready/Direct LED/32inch)

Hier is de link naar mijn TV eventueel jullie nog vragen hebben:

http://www.lg.com/nl/televisies/lg-32LN5404-led-tv?gclid=CK-6rI2erMACFRMatAodEkEAQQ

- -

Alvast hartelijk bedankt en ik hoop dat iemand met ervaring hier een antwoordt voor heeft. :)

Laatst bewerkt:
ci (plus) is een kaartlezer, deze leest enkel de gegevens van de smartcard.

de functies die jij wilt (geluid, beeld) zijn instellingen van de tv en van de zender.

of je resolutie kan veranderen weet ik niet zeker maar lijkt me niet.

ten eerste word er niet meer dan 720 uitgezonden en ten tweede zou ik niet weten waarom je een resolutie wil verminderen op die tv.

wat geluid betreft, ook dit is puur afhankelijk van je tv.

ci (plus) is een kaartlezer, deze leest enkel de gegevens van de smartcard.