een vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kabamba

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2009
Hallo ik heb al 4jaar een computer waarvan ik Steeds en steeds de onderdelen moet vervangen en nu is me video kaart en harde schijf kapot dus loopt hij de hele tijd vast.
Ik heb meer dan 600Euro aan dit ding uitgegeven met slechts een Geforce 5600GS en geen goede processor en 1gyg geheugen en 80GB harde schijf.
Misscien begrijpen julie dat ik daar heel heel heel erg gestoord van word.
Dus ik dacht:Hey laat ik nou maar gwoon een laptop kopen.
Waar ik gewoon op kan internetten video gesprekken en af en toe een potje age of empires 3 of call of duty 1 op kan doen.
Nu zat ik te denken aan een acer aspire one 150 voor 340Euro.
Ja ik weet dat dat schermpje maar 9inch is maar daar raak ik aan gewend :)
Ik heb maar iets van 340Euro dus misschien kan ik die dan kopen.
Is het een aanradertje?
En dan kan ik sommige onderdelen uit me pc verkopen maar ik weet amper wat er in zit dus heeft iemand daar een progammatje voor ofzo?
Bedankt :)

Bedankt maar nu heb ik nog een vraag hoeveel is dit nou waard?
De harde schijf is kapot.
Moederbord : Niet nader omschreven 939Dual-SATA2
Chipset : ULI M1695
Processor : AMD Athlon 64 3700+ @ 2200 MHz
Fysiek Geheugen : 1024 MB
Videokaart : NVIDIA GeForce 7600 GS
Harde Schijf : Maxtor (82 GB)
DVD-Rom Station : HL-DT-ST DVD-ROM GDR8164B
DVD-Rom Station : MagicISO Virtual DVD-ROM0000
DVD-Rom Station : Generic DVD-ROM SCSI CdRom Device
Monitor Type : LG Electronics L1919S - 17 inches
Netwerkkaart : Acer Labs Incorporated (ALi/ULi) ULi M5263 Fast Ethernet Controller
Besturingssysteem : Microsoft Windows XP Professional 5.01.2600 Service Pack 3
DirectX : Versie 9.0c (oktober 2008)

Want miss kan ik deze dan verkopen en dan een acer kopen :P

Laatst bewerkt:
Ongeveer 20,- euro zonder monitor

En die Aspire One leuk voor internet en office, maar niet om een spelletje op te spelen!

Laatst bewerkt:
Wat betreft de specificaties van de aspire one trekt ie het wel ja, dat wordt het probleem niet.
Het feit is echter dat het scherm zo klein is dat je er amper normaal op kunt kijken.

Wat betreft de specificaties van de aspire one trekt ie het wel ja, dat wordt het probleem niet.
Het feit is echter dat het scherm zo klein is dat je er amper normaal op kunt kijken.

Maakt mij niet uit :P

En handig ook om alles te installeren, zonder cd/dvd drive.....

Of om spellen te spelen waarvoor de cd nodig is

En handig ook om alles te installeren, zonder cd/dvd drive.....

Of om spellen te spelen waarvoor de cd nodig is

Daar heb ik ook een trucje voor.
Gwoon via mijn netwerklocaties of ik verbind m met me usb of ik zet het spel gewoon op mijn usb stick en card en dan mount ik t met deamon tools en dan kan ik gwoon installeren :)
Maar misschien is t zo dat als ik nu deze voor 300euro koop hij volgend jaar maar 200is ofzo :P

Als je ook af en toe een spel wil spelen zou ik zeker gaan netbook / mini laptop kopen. Daar zijn die dingen gewoon niet voor gemaakt!

Als je ook af en toe een spel wil spelen zou ik zeker gaan netbook / mini laptop kopen. Daar zijn die dingen gewoon niet voor gemaakt!

Jep, volledig mee eens. Sorry maar een mini laptop is gewoon niet geschikt om andere games dan patience ofzo te spelen.
Uberhaupt vind ik laptops daar niet geschikt voor, maar dat even terzijde.

Ten eerste omdat ze er veel te klein voor zijn.
Ten tweede omdat minilaptops goedkoper moeten zijn, wie gaat er anders 1500 euro neertellen voor een klein formaatje laptop?
Ten derde omdat de hardware die er in zit gewoon minimaal is aangezien er niet anders dan gewerkt op kan worden.

Ok bedankt voor t antwoorden van mijn vraag en nu heb ik nog een vraag:
Ik heb gehoord dat de prijs van laptops heel snel daalt is dat waar?

Tjah.. Heel snel wil ik het niet noemen, het gaat niet met tientallen euro's per maand.
Maar ja, het daalt wel, maar verwacht er geen spectaculaire dingen van.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan