Een vraagje over mijn Laptop Aspire 6930

Status
Niet open voor verdere reacties.

Justin128

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2008
Hey :thumb:

Binnenkort moet ik naar het Grafisch lyceum Utrecht en daarvoor moet ik een nieuwe laptop kopen.
Alleen dat gaat mij op dit moment niet lukken, en ik ben dik tevreden met de laptop die ik nu heb.
Mijn Laptop werkt prima, ik heb hem bijna anderhalf jaar, en nog geen problemen mee gehad.

Zouden jullie misschien voor mij willen kijken of mijn laptop aan de eisen voldoet? En zo niet, of het een groot verschil is? En of dat uitmaakt?
Ik ben van plan Windows 7 erop te laten zetten, maar zou het erg zijn als ik vista er ook op zou laten staan?

Mijn Laptop:

http://alatest.nl/reviews/laptop-computers/acer-aspire-6930-series/po3-64268952,30/#details

Eisen:

Intel i3 processor
4GB ram
videokaart met eigen geheugen
wireless ondersteuning voor N standaard
minimaal 250Gb HD (zelf heb ik 500, 600 gb geheugen)
Windows 7 64 bit besturings systeem

Ook wil ik mijn laptop schoonmaken en ik zou ook graag windows 7 erop willen zetten, kan mijn laptop windows 7 aan?

Alvast bedankt!

Groetjes Justin :)

Laatst bewerkt:
Goedemiddag,

Of windows 7 er op kan kan je met dit programma bekijken.

In grote lijnen kun je zeggen dat je laptop voldoet.
In de link die je geeft staan meerdere opties en het is nogal een verschil of je de langzaamste of de snelste processor of videokaart.
Maar in feite betekend dit niet veel meer, dan dat je af en toe iets meer geduld moet opbrengen.
Een pc waarop vsta draait kan ook w7 aan en draait dan iets soepeler.

mvg Leo

(edit, maar probeer ook vooral de upgrade advisor die Modag aanbeveelt)

Laatst bewerkt:
Heel erg bedankt :) Jullie stellen me erg gerust, ik heb het zojuist geprobeerd de Windows Upgrade Adviso.
Uitkomst: Passed :) Maar ik moet het wel custom erop zetten, maar dat laat ik doen. :thumb:
Heel erg bedankt!

Vraag opgelost :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan