een vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

winstony

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2003
Berichten
35
Ik weet mijn wachtwoord niet meer van mijn pc en nu
heb ik nergens meer rechten op....
(ik kan dus niet installeren) enz enz....

Kan ik dit probleem verhelpen door windows 2000 eroverheen te installeren zonder dat de gegevens verloren gaan ??
 
aangezien bij herinstallatie de Windowsmappen overschreven worden, zal je de geinstalleerde progjes vermoedelijk niet meer kunnen starten. Mappen die je zelf hebt gemaakt (bijv. binnen Office) en andere mappen op je HDD blijven onaangeroerd.
 
Maak effe bij gasten en gebruikers ( configscherm) een andere gebruiker aan en geef hem adminrechten
 
hmm, niet erg handig.

Win2k eroverheen zetten zal je niet helpen. Dan wordt ook je register e.d. verwijderd en kun je de software die er nu opstaat niet meer gebruiken.

Dus je hebt twee opites:
Je files backuppen, formateren en w2k er weer op zetten
of
Even op internet/kazaa zoeken want er zijn vast wel tooltjes om dit te omzeilen. Maar daar mogen we het hier niet over hebben.
 
Geplaatst door bas9
Maak effe bij gasten en gebruikers ( configscherm) een andere gebruiker aan en geef hem adminrechten
aha. En hoe had je dat willen doen als je geen administrator rechten hebt?
 
Ik zal dan de files backuppen en de hardeschijf formatteren ....

tnx
 
Ik weet niet of je de files al gebackupt en gedelete hebt maar misschien is er een oplossing.
Ik heb namelijk gezocht op helpmij en kwam dit bericht tegen misschien werkt deze ook bij jou??

De groeten,
Mark
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan