een vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

daantje1

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2008
Hallo ik heb een vraagje ik krijg binnen kort een nieuwe mobiel een htc wildfire, en daar op zit navigatie op der zit dan eenkaart bijgelevert zeggen ze. Maar nu wil ik die navegatie gebruiken zonder internet te gebruiken kan dat. wat heb ik daar voor nodig en hoe werkt dat,kan iemand dat mij vertellen. Ik hoor graag van iemand.

Gr Daantje

dat gaat via GPS (Global positioning system)
dit is gewoon in te stellen, echter moet je wel betalen
voor het gebruik van een GPS satelliet,
verder kun je hier natuurlijk lezen in de handleiding van de telefoon
,natuurlijk is een TomTom
altijd het beste voor Navigatie :)

Hoi

Ik heb ergens gehoort een keer dat je ietsw op je telefoon moet zetten voor progi emet kaarten of zo iets dat kost niks van internet kan je gewoon laden via die kaart.
Kan je geen route op zetten op die kaart via route planner of zo.

goede avond,

bedoel je misschien google maps :confused:

(echter moet je dit wel telkens updaten, en daar heb je weer internet voor nodig)

Laatst bewerkt:
Hoi

Hoi ik weet niet of dat google maps is,maar der zit wifi die telefoon dus ik zou het kunnen update. Maar is er echt niks anders voor progie.

nouw als je een nokia hebt heb je ook nog OVI Maps maar dat werkt natuurlijk niet op die telefoon die jij hebt :d

Hoi

Hoi ik heb geen nokia ik krijg binnen kort een htc wildfire,dus ik weet niet of wat he bedoel er op zit.
Android ken je dat weet jij wat dat is zou het dan niet zijn heb het egens gehoort en gelezen maar weet niet welke ik dan kan pakken voor mijn mobiel.

Gr Daantje

Android (Market)
is een besturing's systeem (O.S. Operating System) voor smartphone's
het is vergerlijkbaar met windows op je pc, alleen is dit natuurlijk speciaal gemaakt
voor telefoon's, :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan