Het Hof
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 17 jul 2001
Na een compleet nieuwe installatie krijg ik een venster van Adobe met slechts een vraagteken erin als ik een pdf-bestand vanaf internet wil lezen. Dat gebeurt bijvoorbeeld vij deze link:http://www.oase-livingwater.com/pdb/data/media/dokumente/55998_filtoclear6000_multi.pdf. Voor de foutmelding: zie bijlage. Ik heb Adobe al een keer opnieuw geïnstalleerd, maar zonder resultaat.
Verwijderen kan ik dit bericht niet, maar ik checkte na plaatsing nog even de link in dit bericht en nu kwam het bestand wel in beeld. Ik heb een week gepuzzeld zonder resultaat.... Maar wellicht heeft iemand deze foutmelding toch eens meegemaakt en kan er iets over vertellen. En wie weet is het bij mij ook niet definitief opgelost. Dus ik laat alles maar staan.
Verwijderen kan ik dit bericht niet, maar ik checkte na plaatsing nog even de link in dit bericht en nu kwam het bestand wel in beeld. Ik heb een week gepuzzeld zonder resultaat.... Maar wellicht heeft iemand deze foutmelding toch eens meegemaakt en kan er iets over vertellen. En wie weet is het bij mij ook niet definitief opgelost. Dus ik laat alles maar staan.
Bijlagen
Laatst bewerkt: