JanFilarski
Gebruiker
- Lid geworden
- 26 apr 2014
Hallo Allemaal,
Ik heb op mijn hoofd computer Win10 Pro draaien, en ik moet zeggen, dat ik er best tevreden over ben.
In het begin kwam het me alles vreemd voor, tot ik er aan gewend was.
Nu kwam mij een "Vreemd" verhaal ter ore. Toen ik een vriend vertelde over mijn Win10 installatie:
Het betoog van m'n vriend kwam hier op neer:
"Dat hij geen Win10 wilde installeren, althans voorlopie niet, want Microsoft kan alles op je computer Meekijken".
Ik vraag mij af, is dat nu zo of zijn dat indianenverhalen? Microsoft heeft toch geen interese in mijn computer, toch ??
Bovendien is bij mij alles legaal, dus ze kijken maar.
Of zit er toch een grond van waarheid in, ik kan me voorstellen dat zolang er een testperiode loopt dat Microsoft misschien
interese heeft ikn het verloop van die testpweriode.
Hoe wordt er in het Forum over gedacht?
MVG
Jan Filarski
Ik heb op mijn hoofd computer Win10 Pro draaien, en ik moet zeggen, dat ik er best tevreden over ben.
In het begin kwam het me alles vreemd voor, tot ik er aan gewend was.
Nu kwam mij een "Vreemd" verhaal ter ore. Toen ik een vriend vertelde over mijn Win10 installatie:
Het betoog van m'n vriend kwam hier op neer:
"Dat hij geen Win10 wilde installeren, althans voorlopie niet, want Microsoft kan alles op je computer Meekijken".
Ik vraag mij af, is dat nu zo of zijn dat indianenverhalen? Microsoft heeft toch geen interese in mijn computer, toch ??
Bovendien is bij mij alles legaal, dus ze kijken maar.
Of zit er toch een grond van waarheid in, ik kan me voorstellen dat zolang er een testperiode loopt dat Microsoft misschien
interese heeft ikn het verloop van die testpweriode.
Hoe wordt er in het Forum over gedacht?
MVG
Jan Filarski