Een vreemt teken in fotos van mijn BIB studio 21

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.694
Beste forum leden.
Ik ben wat aan het stoeien met pinnacle studio 21 Ik heb wat oefeningen gedaan voor keyframens en met roteren en vergroten en verkleinen van fotos en of videos dat is verder volgens mij wel allemaal goed gegaan Alleen zie ik in mijn bibliotheek bij mijn fotos oveal een haaks teken staan met een schijne pijl rechts naar boven Ik heb wel fotos gecorrieceerd en een paar keer ctr+z gedaan voor ongedaan te maken heeft het mischien daar mee te maken Hij zou nu aan geven dat ik alle fotos die in de bib staan heb bewerkt wat dus niet waar is Dus ergens staat er iets nog aan of niet goed
wat zou dit kunnen zijn ??
e de waele
 
Plaats een screenshot waarbij zichtbaar is waar je zit en wat er aan de hand is.
 
Het gaat om het symbool wat in de thumbnail staat ik weet niet wat dit wil zeggen.
het werkt wel gewoon goed
e d ewaele
 
Krijg je ook geen informatie als je op dat symbool gaat staan? Het lijkt sterk op dat symbool van in > volledig scherm weergeven.
 
Ja dat klopt ook wel als ik daar op klik komt het vol scherm op de player maar het is wel een foto Ik ga morgen kijken op internet of ik daar een film kan bekijken op joutube staan er veel bedankt nog voor je snelle reactie
E de waele
 
https://www.surfspot.nl/media/wysiwyg/Afbeelding-in-tekst/fotointekst.jpg
Hier staat er een teken naast de foto. Tis bij jou vrijwel zeker het teken om hem idd groter te maken, zoal al gemeld werd.
Mogelijk is er een setting waar mee je dit uiterlijk kunt beïnvloeden. Als je daar behoefte aan hebt....
Verder: Maar als het toch goed werkt... who cares dan... toch? Veel programma's hebben wel een dingetje....
 
Laatst bewerkt:
ja daar heb je wel gelijk in gewoon doorwerken dus niet naar kijken .
Maar ik heb een boek van studio 21 dat heb ik eens totaal doorgespit en kom dit symbool nergens tegen.
e de waele
 
Je kunt dit vast wel onder Instellingen/preferences/voorkeuren ergens uitzetten. heb je geen > Help of een handleiding/manual.
Anders zoek je even op internet naar Pinnacle Studio 21 User Guide(download). Binnen de pdf zoek je op Full Screen en ik denk dat het een background instelling is. Verder weet ik niets, want ik heb dat programma niet.

Ik zag op heel veel afbeeldingen niet dat symbool. Wel stond het in de interface/menu.
 
Laatst bewerkt:
Dat ga ik uitzoeken bij de instellingen alvast weer bedankt als ik daarover iets vind laat ik een bericht achter
 
Geachte forum leden.
Het is inderdaad een teken voor volbeeld scherm . Met deze ga ik de vraag op opgelost zetten .
Allen weer heel veel dank als ik weer een vraag heb zal ik mij weer melden
e de waele
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan