JansenmeteenJ
Gebruiker
- Lid geworden
- 24 dec 2017
Ik heb in cel A1 in een verzamelformule staan die allemaal stukjes uit een invoer tablad bij elkaar zet tot een stukje bruikbare tekst.
Alleen is daarin één woord anders
In cel a1 staat deze verzamelformule:
In Cel C1 heb ik de volgende formule geplaatst:
Werkt prima, alleen komt het resultaat in cel C1 te staan en wordt de regel in cel A1 die gegenereerd wordt niet aangepast.
De verzamelformule zal eerst 'gelopen' moeten worden voordat hij de tekst kan aanpassen.
Ik zal iets over het over het hoofd zien, maar ik krijg de vervang formule ook niet werkend in de verzamelformule
Alleen is daarin één woord anders
In cel a1 staat deze verzamelformule:
Code:
=ALS(SL!E2>0;SL!B2&" "&(TEKST(SL!E2;"dd-mm-jj"))&SL!F2&" B"&TEKST(SL!G2;"[u]:mm")&" E"&TEKST(SL!H2;"[u]:mm")&" P"&TEKST(SL!I2;"[u]:mm");" ")
In Cel C1 heb ik de volgende formule geplaatst:
Code:
=ALS.FOUT((VERT.ZOEKEN("ZondagVW";A1;1;ONWAAR))=ZondagVW;VERVANGEN(A1;1;8;"Zondag"))
Werkt prima, alleen komt het resultaat in cel C1 te staan en wordt de regel in cel A1 die gegenereerd wordt niet aangepast.
De verzamelformule zal eerst 'gelopen' moeten worden voordat hij de tekst kan aanpassen.
Ik zal iets over het over het hoofd zien, maar ik krijg de vervang formule ook niet werkend in de verzamelformule
Laatst bewerkt: