Een webcam gekocht en toen ...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronald 911

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2004
Hallo Beste Helpmijers,

Zoals gezegd ben ik nu in het bezit van een (Ezonics) webcam met een cd tje met de drivers. Ik ben nu op zoek naar een program om een "clipje"op te nemen dat ik kan versturen naar m'n verre vriendin. Wat is een simpel en doeltreffend programma wat goed comprimeerd en ook het geluid op kan nemen, wat zijn jullie ervaringen waar kan het best naar op zoek gaan? Ik heb een P3/600 met W98SE, alvast bedankt namens deze beginneling.....:confused:

zit er geen programma bij om videomails mee te versturen? zoek anders eens op google op videomail, kom je genoeg tegen volgens mij

Nee, dan zou ik de vraag niet stellen ....... Effen Googlen met videomail was ik ook al achter gekomen, na lang peinzen, dan kom je inderdaad wat tegen (HEEL wat tegen), maar wat is nu een leuk, simpel en bruikbaar programma voor wat ik wil; kiest U het even uit?

Nee, ik had gehoopt dat een mede helpmij-er al zoiets gebruikte en mij op de juiste weg kon helpen zonder dat ikzelf tientallen programma moet installeren, proberen en vervolgens weer mag verwijderen (met alle rest "producten" van dien) omdat het toch niet is wat ik zoek.

In ieder geval bedankt voor je waardevolle reactie Mega Senior Verenigingslid.(alweer +1 punt)

In windows XP heb je Windows Movie Maker. Wat er al gratis bij zit en waar dit prima mee kan, ik dacht dat je in 98 ook al programma tje van MS had waar dat mee kon, kom alleen zo even niet op de naam...

Je hebt geweldige producten zoals camtasia studio van de makers van snagit, maar dat product kost geld, al kan je wel een gratis trail versie downloaden.

Laatst bewerkt:
Helaas, dit programma draait niet lager dan W2000. In ieder geval bedankt voor de moeite Sith Warrior.
Ronald

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan