een weekje te laat met afzeggen van chello

Status
Niet open voor verdere reacties.

chehid

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2007
beste mensen wie heeft een idee

mijn probleem is als volgt:

gisteren ben ik naar de winkel van mijn internet provider chello langs gegaan om mijn contract op te zeggen (gezien ik achter kwam dat ik te veel voor weinig betaal ongeveer 35 euro voor 3mb terwijl het bij orange voor 24 euro 20 mb is) dus ik vraag aan de mevrouw of ze me contract wil beindigen zegt ze dat het niet kan omdat mijn contract automatisch ( stilzwijgende contract) is verlengd op 16 februari, een weekje geleden dus en dat er geen mogelijkheid voor me is om ervan af te komen.

dus ik hard nadenken what the do, what the do

en kreeg vandaag een idee ik belde ze op en vertelde aan de meneer van ja me pa en ma zijn uit elkaar ik heb geen geld meer om te betalen ik ben blut bla bla bla kunt u me mischien helpen..
zegt de meneer hoe spijtig ook je sitiuatie is, de contract is bindend en er is nix an te doen:(

heeft iemand een idee hoe ik van me contract kan af komen AUB

p.s brief helpt niet ze zullen toch niet reageren, ik heb namelijk ook al op internet gekeken of er mensen zijn met degelijke probleem en elke van hun vertelde dat het geen zin heeft om brief te schrijven.

Ten eerste is die 20 MB niet gegarandeerd, maar dat terzijde.

Wat betreft het contract: daar ga je niet onderuit komen.. Bij het aangaan van het contract ben je accoord gegaan met
- De overeenkomst
- De stilzwijgende verlening
- De opzegtermijn (welke meestal een maand of 3 is bij providers).

Jij hebt daarvoor getekend, dus jij bent verantwoordelijk.. I'm sorry maar ik denk niet dat je er veel aan kunt doen.

ik neem aan dat er een acceptgiro word toegestuurd dat je je maand bedrag moet betalen betaal die gewoon niet hadden wij ook gedaan en na 2 maanden hadden ze die vanzelf beendigt

Beste chehid,
De mensen bij de afdeling opzeggingen zijn ook niet op hun mondje gevallen.
Als je wil opzeggen dan zal je gewoon de abbonementsperiode welke nog open staat moeten betalen. Dat je net een week te laat bent met opzeggen dat is, jammer genoeg voor jou, jouw probleem.
Als je toch echt graag nog van de chello-verbinding af wil dan zit er sowieso 1 maand opzegtermijn aan vast + dat je dus de resterende kosten van je contract zal moeten betalen.

Stel je vraag anders hier even mocht je er niet uit komen,zitten ook mensen van upc!:thumb:

http://www.chelloo.com/

De mensen welke daar posten hebben zich ook aan de regelementen te houden welke opgesteld zijn door UPC. Als iemand aankomt dat hij zelf 'vergeten' is het contract op te zeggen, dan is het bij hen ook jammer maar helaas.

Laatst bewerkt:
Verplaatst van "Members-chat" naar "Internet providers".
Alle antwoorden op de 2 gesloten posts samengevoegd in dit topic.
De 2 gesloten posts zijn verwijderd.

ik neem aan dat er een acceptgiro word toegestuurd dat je je maand bedrag moet betalen betaal die gewoon niet hadden wij ook gedaan en na 2 maanden hadden ze die vanzelf beendigt

Lijkt me erg slim.. Krijg je van die gezellige conversaties met deurwaarders van op den duur :thumb:.

Gewoon opzeggen. Duurt niet zo lang. Tenzij je contract een jaar verder loopt.
En ja, als je te laat bent voor de trein, al is het maar 30 sec. dan is ie ook weg.

dat schiet niet echt op ik zal dan nog steed sene opzegtermijn hebben van 1 maand plus de resterend bedrag van het hel jaar dus 35 keer 12 =240 euro uhh hoe gata dat me helpen:confused:

Gewoon opzeggen. Duurt niet zo lang. Tenzij je contract een jaar verder loopt.
En ja, als je te laat bent voor de trein, al is het maar 30 sec. dan is ie ook weg.

uhh begrijp je antwoord niet helemaal..even voor de duidelijkheid me stilzwijgend contract is een weekje ingegaan en ik probeer ervan af te komen, betaal ik niet dan zal ik 12 keer 35 euro in 1 keer moeten betalen gezien ik vast aan een jaar zit..

Iets wat ik nog niet begrijp:
Als je iets gewijzigd hebt aan je abbonnements vorm van chello, dan zit je er een jaar aan vast.
Als je abbo een jaar stilzwijgend wordt verlengd, heb je dus een normale opzeg termein.
Ik heb chello gehad t/m 04-02-2007.

Iets wat ik nog niet begrijp:
Als je iets gewijzigd hebt aan je abbonnements vorm van chello, dan zit je er een jaar aan vast.
Als je abbo een jaar stilzwijgend wordt verlengd, heb je dus een normale opzeg termein.
Ik heb chello gehad t/m 04-02-2007.

Zal wel een nieuw contract ingaan dan.. Heeft Orange ook.

Er gaat pas een nieuw jaar contract lopen, als je er iets aan wijzigd.

Omdat het contract met een jaar is verlengt. Dit is misschien wel stilzwijgend gedaan, maar het is wel een extra jaar aan je contract... Daar ben je nu net mee begonnen en daar kon je dan kosteloos niet makkelijk vanaf.
Wel iig als je de resterende abbonementstermijn uitbetaald.

Maarja... je kan het altijd proberen. ;)

uhh dus jou voorstel is om 12keer 35 te betalen=420 zonder gebruik te maken van internet uhh waarom zou ik dat in vredesnaams willen doen:(

Nee, je kan proberen om er kosteloos af te komen ;)
Maar daarop geef ik je niet veel kans.

Omdat jij een lopend contract wil beeindigen. Je kunt het bedrag ook betalen en gebruik maken van je internetverbinding.

Ik denk dat jij het beste kunt aankloppen bij chello. Wij hier op helpmij kunnen je alleen adviseren maar zij beslissen uiteindelijk of je wel of niet kunt opzeggen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan