Een winamp lijst op cd branden als mp3 cd, hoe doe ik dit snel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ja rune

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2003
Hoi,

Ik wil een Winamp lijst met 100 nummers op cd branden. De nummers wil ik als mp3 op de cd hebben, zodat een cd/mp3 speler deze kan lezen. Ik heb alleen geen zin om alle nummers één voor één te gaan zoeken tussen alle andere nummers en deze dan naar mjin brandprogramma te slepen. Weet iemand hoe ik dit makkelijk kan doen?

Beetje moeilijke vraag hoor. Als je van alle nummers de juiste ID3 tags hebt, kan je in verkenner rangschikken op Jaar,Artiest, Titel van Album enz via Beeld. Maar of dat is wat je bedoelt?

Hmz, ik denk niet echt dat dat een antwoord op mijn vraag is, want de nummers in de lijst zijn allemaal van verschillende artiesten en albums.
Maar het is dus de bedoeling dat ik de nummers uit een lijst van winamp brand als mp3 CD. Dit zijn er echter rond de 100. Nou de vraag of er niet een of ander programma is dat als ik de lijst daarin laadt, dat hij vervolgens de nummers die in de lijst staan gaat zoeken en deze in het programma zet, zodat ik deze makkelijk kan branden in mp3 formaat.
Hmz...nog niet echt duidelijk volgens mij, maarja... alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan