webmasterelian
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 dec 2012
hey allemaal,
ik heb nog altijd mijn website by101.tk : www.by101.tk
maar ik heb een probleempje.
Ik breng nog altijd wekelijks een webshow uit en heb laatst een 50ste spectacel gedaan. Dus ik zit al aan over de 50 shows. Het begint al te tellen
en ik heb daarom een video pagina waar je al mijn shows op een rijtje kan bekijken. Ik werk met youtube, en vroeger
heb ik gehoord dat er een soort srollbar bestond. En ik wil er ook zo eentje.
Weet iemand dus hoe je een You-Tube scroll bar maakt van een afspeellijst en die dan kan embedden?
iemand zei me dat mijn vraag niet duidelijk genoeg was dus ik bedoel eingenlijk meer zo iets
dat je aan de rechter kant, de eerste video kan bekijken en aan de linker bar al mijn shows ziet
en je er kan uit kiezen welke je kan bekijken,? snappen jullie het nu?
GRoeten WebmasterElian !
en aan Alle Nederlanders ; NOG EEN FIJNE KONINGSDAG! :thumb::thumb::thumb:
ik heb nog altijd mijn website by101.tk : www.by101.tk
maar ik heb een probleempje.
Ik breng nog altijd wekelijks een webshow uit en heb laatst een 50ste spectacel gedaan. Dus ik zit al aan over de 50 shows. Het begint al te tellen
en ik heb daarom een video pagina waar je al mijn shows op een rijtje kan bekijken. Ik werk met youtube, en vroeger
heb ik gehoord dat er een soort srollbar bestond. En ik wil er ook zo eentje.
Weet iemand dus hoe je een You-Tube scroll bar maakt van een afspeellijst en die dan kan embedden?
iemand zei me dat mijn vraag niet duidelijk genoeg was dus ik bedoel eingenlijk meer zo iets
dat je aan de rechter kant, de eerste video kan bekijken en aan de linker bar al mijn shows ziet
en je er kan uit kiezen welke je kan bekijken,? snappen jullie het nu?
GRoeten WebmasterElian !
en aan Alle Nederlanders ; NOG EEN FIJNE KONINGSDAG! :thumb::thumb::thumb:
Laatst bewerkt: