Een ZIP bestand hosten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yorick1989

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2008
Hey,

Ik zoek een gratis host die een ZIP bestandje van in de 30MB kan hosten. Ik wil gewoon dat iemand direct het ZIP bestand opent en niet via rapidshare achtige websites waarvoor je moet wachten of reclamen vertoond... Ik wil dus gewoon gelijk een directe link kunnen maken naar mijn ZIP bestand! Ik heb verschillende hosts geprobeerd maar ze ondersteunen allemaal geen ZIP, erg vreemd! Ik hoop maar dat iemand me kan adviseren :).

@klaaspeter: vlgs. mij juist niet. Zie hier:
2. No warez / hacking / phishing sites
9. Account cannot be used to store files only (allowed if you upgrade account)

En ik vind het logisch ook: Gratis webhosting is niet bedoeld om gratis bandbreedte weg te geven voor downloads etc.

Ik heb geen alternatief voor de topic-starter, trouwens.

Tijs.

Of je moet je eigen pc als host gebruiken, dit betekend wel dat je computer dag en nacht moet aanstaan wil je dat je bestand ook altijd downloadbaar is, anders is het alleen downloadbaar als je computer aanstaand.

wat je ook kan doen is een goedkope host voor 30 euro voor 1 jaar ofzo? maar denk dat je geen geld wilt besteden? Het voordeel van je eigen website dat je veel meer erop kan zetten en je het ook voor andere dingen kunt gebruiken.

Laatst bewerkt:
Of je moet je eigen pc als host gebruiken, dit betekend wel dat je computer dag en nacht moet aanstaan wil je dat je bestand ook altijd downloadbaar is, anders is het alleen downloadbaar als je computer aanstaand.

wat je ook kan doen is een goedkope host voor 30 euro voor 1 jaar ofzo? maar denk dat je geen geld wilt besteden? Het voordeel van je eigen website dat je veel meer erop kan zetten en je het ook voor andere dingen kunt gebruiken.

Ik heb een eigen server aan staan thuis maar hierop staan al 2 gameservers op dus als ik dan een zip bestand laat downloaden (wat ik nu dus heb, daarom wil ik een andere host) dan kan er lag ontstaan bij het gamen...

ik heb al iets gevonden http://www.mediafire.com/. hier kan je gewoon files uploaden en dan klik je op download en dan krijg je een pagina met "Click here to download" en dan klik je rechter muis knop en dan kopieer je de bestand locatie! Erg handig! Maar dit is enkel handig voor files te hosten. Als je hier een html pagina host of iets anders dan opent hij 't als download en niet als pagina (deze file host heeft ook geen PHP en al die script talen ter beschikking). Het beste kan je voor een website gewoon het beste hier een gratis webpagina zoeken, hier heb je heel veel gratis aanbieders van gratis webhosting (met rating van gebruikers, script talen die mogelijk zijn, opslag hoeveelheid, wel of geen adds, enzovoort): http://www.free-webhosts.com/. En dan op http://www.mediafire.com/ host je gratis jouw files. Succes iedereen :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan