een zoeksite als startpagina ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

franklin123

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2001
elke keer als ik internet opstart dan krijg ik een zoekpagina. Als ik bij internet optie mijn startpagina verander komt het toch elke keer terug.
mijn takenbalk heeft opeens ook een optie om te gaan zoek.
Als ik zoek op mijn computer e software kom ik helemaal niets tegen.

Hoe kan ik zulke programmas verwijderen
ik heb al adware geprobeerd geen resultaat helaas

Plaats een Hijack this log in de volgende topic;

klik --> Helpmij tegen spyware offensief (deel 7) <--klik.
Klik in de bovenstaande link op "Reageer op bericht".
Pak Hijack this eerst uit, voordat je het log daar gaat plaatsen!!!

In de link die hierboven staat, moet je goed het eerste bericht lezen!!!
Daarna plaats je daar ook het log van Hijack this.
Je vind daar ook de uitleg hoe je dat doet.

typ bij uitvoeren -> 'msconfig' dan tabblad 'opstarten', daar zou je misschien wat kunnen vinden...

suc6

heb ik gedaan ben wat tegen gekomen waar search op staat zonder resultaat.
Hoe krijg ik dit nu weg adware en spybot komen hem wel tegen maar kunnen schijnbaar deze niet verwijderen om dat hij momenteel draait wie kan mijn verder op weg helpen vast bedankt

Heb je een Hijck this log geplaatst in de eerder genoemde topic?

Met Msconfig kom je er niet.

doe het volgende om de mappen (waarschijnlijk in 'program files') te verwijderen:

tijdens het opstarten van je pc druk je op F8, dan wordt opgestart in veilige modus. Ga naar de map program files en wis de betreffende mappen.

Run Spybot nog eens voor alle zekerheid (de gevonden bestanden ga je dan zeker kunnen wissen -> veilige modus)

Suc6

Geplaatst door jefke
doe het volgende om de mappen (waarschijnlijk in 'program files') te verwijderen:

tijdens het opstarten van je pc druk je op F8, dan wordt opgestart in veilige modus. Ga naar de map program files en wis de betreffende mappen.

Run Spybot nog eens voor alle zekerheid (de gevonden bestanden ga je dan zeker kunnen wissen -> veilige modus)

Suc6

Als je geluk hebt werkt dat, in zoverre dat de browserhijacker dan voorlopig misschien niet meer actief zal zijn op je pc. Als je pech hebt gaat het om een nare CWS-hijack en maak je de problemen op die manier alleen nog maar erger.
Op eigen risico dus. Voor een veilige en grondige verwijdering, moet je echt het advies van Crash volgen.

crash wat is een

Heb je een Hijck this log geplaatst in de eerder genoemde topic?

wat is dat voor een log?
wat voor stap moet ik nu zetten

mijn cpu stond ook op 100 % kan dat er mee te maken hebben ? ik heb wel wat beeindigd alleen weet ik niet meer wat

Geplaatst door franklin123
mijn cpu stond ook op 100 % kan dat er mee te maken hebben ? ik heb wel wat beeindigd alleen weet ik niet meer wat

Doe nu toch eindelijk eens wat Crash en ik jou de hele tijd al aanraden!

Zie mijn vorige bericht.

Goed lezen.

Precies doen wat er staat.

Zo moeilijk is het niet, als je het gewoon allemaal even goed leest.

Jullie hebben gelijk maar heb nu alle benodigde akties gedaan ik heb gebruik gemaakt van spy-bot (Deze heeft het e.e.a.verwijderd echter niet alles ik kreeg een pop-up met daat enege prog. nog in het geheugen bevinden.)

Is er eigenlijk verder iets te doen aan een hijack?
Is een virus scanner van NOrton bijvoorbeeld voldoende?

Hieronder mijn gegevens vast bedankt

Laatst bewerkt door een moderator:
m@rio Klik op deze link http://www.helpmij.nl/forum/showthr...threadid=172491

En lees het 1e bericht goed door
franklin123 Jullie hebben gelijk maar heb nu alle benodigde akties gedaan ik heb gebruik gemaakt van spy-bot (Deze heeft het e.e.a.verwijderd echter niet alles ik kreeg een pop-up met daat enege prog. nog in het geheugen bevinden.)

Is er eigenlijk verder iets te doen aan een hijack?
Is een virus scanner van NOrton bijvoorbeeld voldoende?

Hieronder mijn gegevens vast

Logfile of HijackThis v1.98.2
Scan saved at 9:54:50, on 13-8-2004
Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106)

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan