Eenmalig ander antwoordadres

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kenju

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2001
Soms zit ik achter onze benedencomputer, en vraagt mijn moeder of ik even iets kan mailen, zodat ze zelf er niet aan hoeft te denken, of ik effe plaats maak en zij moet inloggen. Handig zou zijn wanneer ik een mailtje zou kunnen sturen, en die e-mail als antwoordadres haar adres zou weergeven. Nu kun je dat inderdaad instellen. Echter is het de bedoeling dat het eenmailg gebeurt. Per mailtje dus zegmaar. Iemand die weet of dit mogelijk is?

edit: het gaat trouwens om Outlook 2003

Laatst bewerkt:
Dat kan

Bij je zelf een account aanmaken gelijk aan dat van je moeder.

Kan met exporteren en importeren als je het moeilijk vind.

Wel het vinkje weghalen bij "account opnemen bij bericht verzending en synchronisatie". Anders krijg jij ook alle mailtjes van je moeder binnen.

Als je dan een bericht verstuurt, klik je op het pijltje rechts van het vakje "van" en kies je het account van je moeder.

Eric.

Edit: dit is outlook express, maar in outlook zal dat ook wel kunnen.

Outlook 97

In outlook 97 kan ik bij opties kiezen voor antwoorden naar.

Weet niet zeker of dit per mail geldt maar ik denk het wel.

Gebruik het nooit, dus hang me niet op.

Eric.

Hey Kenju,

start een E-mail ga vervolgens naar: de knop opties (als deze niet standaard in je scherm staat kan je ook via Beeld >>opties onder het kopje bezorgopties typ of kies je voor
het E-mail adres van je moeder klikt op sluiten en verzend je berichtje

als die genne die het ontvangt nu op beantwoorden drukt
zal hij/zij het E-mail adres van je Moeder zien.

en ja dit is 1 malig let wel de E-mail komt van jou en niet van je moeder....

er is volgens mij wel een mogelijkheid dat je gemachtigd bent om namens je moeder een mailtje te sturen...maar dat zal wel niet 1,2,3 te maken zijn..in een niet bedrijfs omgeving..zoek ik nog ff uit voor je

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan