Eenmalig een hele boel mails verzenden...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aaight

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2006
Hallo,

Mijn probleem: ik zou eenmalig een stuk of 900 mails moeten verzenden. Dit zal gebeuren naar een lijst met mensen die hiervoor hun goedkeuring gegeven hebben ( dus geen spam ).

Weet iemand of dit mogelijk is om dit in 1 keer te doen, of zijn er softwarematige limieten ?
En weet iemand ook of Skynet dit kan, indien niet, weet iemand anders waar het wel kan ?

Gertjan

Why not ... ?

Is afhankelijk van de toegestane grootte van je mailbox bij je provider.
En van de omvang van je mailbericht natuurlijk. Als het een aantal afbeeldingen bevat kan je in de problems komen.
Er worden namelijk 900 aparte mails aangemaakt.

Mijn webhoster biedt ook de mogelijkheid om bulkmail aan te maken .. maar weet niet of je een site hebt die gehost wordt en waarbij dat ook kan.

Je kunt altijd via een gmail-account, ondergebracht in OE als standaard je mail verzenden.

Waar staan de email-adressen in overigens? OE, Excel o.i.d.?

Bij het laatste zou ik werken met een samenvoeging met Word als emailbericht.
Zie daarvoor deze: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=314915

Laatst bewerkt:
Ga je dat via de exchange server van een bedrijf versturen of van thuis uit?

Ik heb er nog nooit achter gevraagd, maar volgens mij hebben de providers wel "relayen" geblokkeerd op hun mail servers, zodat het onmogelijk is om veel mails in 1x te versturen.

Dit gaat je in één keer niet lukken. De meeste providers beschouwen een dergelijke verzending als bulkmail en zullen het als SPAM weigeren of catalogeren. Verzending in kleinere groepen kan dit probleem omzeilen (afhankelijk van de provider kan je dit soms tot een 100-tal mailadressen probleemloos doen, anderen reageren al negatief bij 50 mailadressen).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan