Eenvoudige snelle pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wesking

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2009
Budget - Wat wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer?

Voor hoeveel heb ik een pc die snel is en waar ik langer mee door kan...
tot 700 euro.

Doel - Wat wil je met de pc gaan doen?

Voornamelijk downloaden en gewoon internetten en hw enzo, maar geen extreem grote spellen.

Hoe belangrijk is stilte? - Onbelangrijk/Enigszins belangrijk/Heel belangrijk

Stilte is belangrijk, mag wel een beetje lawaai maken, maar niet te veel.

Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - Moet de winkel de hardware voor je assembleren of ga je dit zelf doen?

De winkel (A)

Software heb ik allemaal al.

Een beeldscherm erbij is wel handig het liefst zo goedkoop mogenlijk wel minstens 17".

Videokaart is niet belangrijk,....

Laatst bewerkt:
dan zou ik een HP 3010 MT nemen is een goedkoop en stille simpele systeem zonder videokaart die kun je zelf heel gemakelijk inzetten

dan zou ik een HP 3010 MT nemen is een goedkoop en stille simpele systeem zonder videokaart die kun je zelf heel gemakelijk inzetten

Ik was ook ff op azerty aan het kijken, is samenstellen niet beter? (A)

(heb er totaal geen verstand van!!)

voor hetgene wat jij een pctje wilt, is een HP of een Acer wel beter en goedkoper dan een pc te laten samenstellen hoor
loop dus gewoon eens een mediamarkt binnen en kijk eens rond of er niks staat dat je leuk vind ^_^

Je kan ook voor die van de Aldi gaan voor 600 incl beeldscherm, toetsenbord en muis.,
Die ligt vanaf vandaag in de winkels.
Met de i3 processor.

XD de i3 is gewoon een lichtjes aangepaste versie van de Core2Quad

Dus?

Ik ga er van uit dat hij hem alleen voor multimediagebruik wil toepassen. ("Videokaart
is niet belangrijk") dan is de i3 in principe snel genoeg, een i5 zal inderdaad wel nog beter zijn.

gewoon voor dagelijks gebruik, maar wil niet al een nieuwe hoeven te kopen omdat die computer achterhaalt is.,......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan