eenvoudige spellen error

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bart28

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2007
mensen,

ik heb een club3d nvidia geforce 9500gt 512 mb videokaart in mijn pc. NIeuwste driver gedownload van internet.

Wanneer ik van die zylom spelletjes speel komt de volgende error bij elk spelletje
failed to intialize window. please try running the game again. if that doesnt help try changing the screen resolution and the color depth. if this fails then your videocard does not suppport this game.

Wanneer ik dan een spel van dvd installeer krijg ik de volgende error
kan de graphics engine niet starten. zorg dat direct x 9.0 is geinstalleerd en direct 3d is ingeschakeld.

Ik ben alles bij langs geweest bureaublad reslotulie lager, kleuren van 32 naar 16 bits. enz enz. Maar ik krijg geen spel gestart. iemand een idee

zorg dat direct x 9.0 is geinstalleerd en direct 3d is ingeschakeld

DAT HEB JE DUS OOK GEDAAN?

zorg dat direct x 9.0 is geinstalleerd en direct 3d is ingeschakeld

DAT HEB JE DUS OOK GEDAAN?

?

Direct3D is de voorganger van DirectX. Dus ik zie niet in waarom je hier zegt dat het ook ingeschakeld moet zijn naast Directx?

@ Bart, installeer Directx 9.0c eens.

Laatst bewerkt:
het moet toch met het installeren van de laatste driver van zon goede videokaart makkelijk mogelijk zijn om zulke simpele spellen te spelen. zonder van alles te moeten wijzigen?

Ik heb het niet zo bedoeld, ik ga hier verder niet op in!

Laatst bewerkt:
Ik heb het niet zo bedoeld, ik ga hier verder niet op in!

wat is dat nou voor een rare opmerking. Je kunt toch gewoon met elkaar overleggen. vind het alleen bijzonder dat je van alles moet wijzigigen voor het spelen van een simpel spel. En wanneer een ander je dan aanspreekt op jouw opmerking reageer je zo.

heel erg jammer....

Blijkt dat er toch iets niet helemaal up-to-date is op je computer.
Ook de 'simpele' spelletjes van Zylom zijn tegenwoordig zo geavanceerd, dat ze van je pc vragen om grafisch helemaal up to date te zijn.

Bij deze wil ik mijn excuses aanbieden aan iedereen die erbij is betrokken!

Wat ik met mijn vorige antwoord bedoelde was of je DirectX 9.0 c hebt.

Nogmaals aan ieder mijn excuses, in de hoop deze te worden aanvaardt.

Gr. Martijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan