Hallo allen,
Sinds kort heb ik Windows 7 (ipv Vista) op mijn laptop staan. Echter merkte ik dat de spellen niet opende over het hele scherm zoals gewend. Maar in het midden met twee zwarte zijbalken.
Als ik hem op mijn TV opende (dmv HDMI kabel) kwam ie daar wel in breedbeeld.
Nou goed, heel Google door lopen spitten. Wat geprobeerd in de eigenschappen, zoals compatibiliteit.. Niks lukte.
Uiteindelijk de allernieuwste driver gedownload (Catalyst control gebeuren) Nu werkt heel dat spel niet meer!! Heb alles hersteld (ook dat catalyst control weggegooid) zoals het was en beide games even opnieuw geinstalleerd (tot zover gaat het nog om 2 games) maar helaas zonder resultaat..
Weet iemand hoe ik dat probleem kan herstellen? En daarna het volgende probleem; het verhaal dat hij niet op het volledige scherm komt..
Hierbij wat gegevens uit Aida64
Sinds kort heb ik Windows 7 (ipv Vista) op mijn laptop staan. Echter merkte ik dat de spellen niet opende over het hele scherm zoals gewend. Maar in het midden met twee zwarte zijbalken.
Als ik hem op mijn TV opende (dmv HDMI kabel) kwam ie daar wel in breedbeeld.
Nou goed, heel Google door lopen spitten. Wat geprobeerd in de eigenschappen, zoals compatibiliteit.. Niks lukte.
Uiteindelijk de allernieuwste driver gedownload (Catalyst control gebeuren) Nu werkt heel dat spel niet meer!! Heb alles hersteld (ook dat catalyst control weggegooid) zoals het was en beide games even opnieuw geinstalleerd (tot zover gaat het nog om 2 games) maar helaas zonder resultaat..
Weet iemand hoe ik dat probleem kan herstellen? En daarna het volgende probleem; het verhaal dat hij niet op het volledige scherm komt..
Hierbij wat gegevens uit Aida64
Code:
Veld Waarde
Grafische Processor Eigenschappen
Video kaart ATI Mobility Radeon HD 4530/4570 (Dell)
BIOS versie 011.021.000.007.032787
BIOS datum 04/17/09,12:12:4
GPU Codenaam M92
Onderdeelnummer BR32787-001
PCI-apparaat 1002-9553 / 1028-02BE (Rev 00)
Procestechnologie 55 nm
Bus Type PCI Express 2.0 x16 @ x16
Geheugengrootte 512 MB
GPU Klok 680 Mhz (origineel: 500 MHz, overclock: 36%)
RAMDAC kloksnelheid 400 Mhz
Pixel Pipelines 4
Texture Mapping eenheden 8
Gecombineerde shaders 80 (v4.1)
DirectX hardware ondersteuning DirectX v10.1
Pixel vulsnelheid 2720 MPixel/s