eerst win xp voor mce2005?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mike16

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2001
Berichten
1.530
hoi moet je eerst windows xp instaleren voordat je media center 2005 er op kunt zetten?

kan het anders kwaat als ik het over windows xp zet?

en kan hij gewoon bij me sweex router op? :rolleyes:

en kan of moet z,n systeem 24uur perdag aan blijven of hoe werkt dat.

en als ik wat wil opnemen en ga zelf weg gaat hij dan eerst in standby en haalt hij er hem zelf uit of hoe werkt dat?



alvast bedankt groetjes mike:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Je kunt gelijk mediacenter erop zetten en hij kan ook op je router. Het is XP maar met veel meer multimedia mogelijkheden.

Zo'n systeem hoeft niet 24/7 aan te staan maar het kan wel.

En of het systeem in standby gaat bepaal je zelf met de instellingen in windows
 
oke dan bedankt.

nog 1 vraagje ik hem een ms-tech kast

daar zitten coolers bij in zouden deze nodig zijn?

voor zit een hele grote zijpaneel zit er 1 en achterin 1

en asl ik het goed heb kun je via media center de coolers ook uit zetten of rustiger kunnen laten lopen klopt dat of heb ik dat niet goed.

als het wel kan hoe doe ik dat dan?

en over de standby staat er iets dat je de coolers ook uit kunt zetten maar dat is niet goed voor je cpu toch?

alvast bedankt groetjes mike

:thumb:deze
 
en moet je daar ook norton 2005 op instaleren?

en heb je een muis en toetsenbord nodig?

als ik hem straks geinstaleerd heb dan start hij toch direct mce op of kom je in xp?

alvast bedankt m@rio gr mike:thumb:
 
Zoals ik al eerder zei is het windows XP met meer multimedia mogelijkheden dus logischerwijs kun je er dan vanuit gaan dat je daar ook een virusscanner etc op moet zetten.


Er vanuit gaan dat je het niet in de winkel gekocht hebt :) zul je ook geen afstandbediening hebben en dien je een toetsenbord en muis te gebruiken.

En hoe het met je coolers zit daar heb ik geen idee van. Dan zou MCE je coolers moeten ondersteunen maar volgens mij moet je daarvoor andere programmatuur voor hebben
 
hoi

hij is wel in de winkel gekocht. ik dacht dat het een dvd was maar zijn 2 cds in dvd hoes.

ik heb er ook een afstandbediening enz bij:D

maar ik ga wel eens wat proberen

bedankt alvast

groetjes mike
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan