Hoi Cbhonda,
Ik zou toch het logo vervangen door de jpeg die ik met mijn vorige bericht meestuurde. Ik heb de intropagina zojuist eens met een inbelverbinding bekeken, maar dat laden duurt veel te lang - 42 seconden om precies te zijn. En er zijn nog altijd heel veel mensen met een inbelmodem.
Over die scrollbarkleuren. Het maakt natuurlijk niet uit dat die door sommige browsers niet ondersteund worden. In die browsers - bijv. Mozilla Firefox - zie je gewoon de standaard browserkleuren. Maar Internet Explorer ondersteunt ze wél. En daarmee bekijkt nog steeds het merendeel van de bezoekers zijn webpagina's - 93 % om precies te zijn.
Ik schreef dat die gekleurde scrollbar vooral mooi is tussen je frames. Daarmee bedoelde ik eigenlijk dat een grijze scrollbar daar het meest opvalt. Ik wilde er niet mee zeggen dat je alleen DIE een kleurtje moest geven. Die rechter moet uiteraard ook gekleurd worden - evenals de balk op de introductiepagina. Nu doet de pagina een beetje denken aan iemand met twee verschillend gekleurde ogen. (David Bowie, bijvoorbeeld.

)
En nog een laatste tip: Ik zou ook eens overwegen die witte balken aan boven- en onderkant dezelfde kleur als de letters in het menu links te geven. Kleur #FF9900 dus. Dat wit contrasteert toch nog net wat te veel met de overige kleuren. In bijgaand screenshot zie je hoe het er dan uit gaat zien. (Ik heb ook een gekleurde scrollbar aan de rechterkant gezet.

)
Ik moet trouwens zeggen dat ik die kleuren heel goed bij het onderwerp vind passen.
Overigens zie ik in die onderste witte balk het getal 04166 staan. Ik denk niet dat dat de bedoeling is.

Samengevat: vervang je logo, kleur je rechter scrollbar en de witte balken, haal dat getal weg en hij is af.
Guus.