Geplaatst door john150
dan moet ie maar even laten weten waar hij dan wel mee fikt...........is een kleine moeite maar voor degene die zijn plobleem wil oplossen is dat wel net zo makkelijk....:8-0:
Wel vriendelijk blijven he, dat programma heeft hij in zijn 2de bericht al aangegeven.
@DeDealer: Branden is iets leuks, en elk degelijk brandprogramma heeft wel een multisessie-optie... of we laten de cd open, zoals de meesten dat zeggen.
Heb je nog andere vragen, dan stel je ze gerust... ik heb er altijd al van genoten het hele brandgebeuren te leren kennen. (dan wel met nero burning rom) en het is echt heel leuk.
Mag ik eens iets vragen? Heb jij het nummer als AUDIO-CD gebrand? Ik bedoel... als cd voor in je cd-speler? Want dan KAN JE GEEN MULTISESSIE DOEN. Als je een cdtje brandt als audio voor in de cd-speler, dan moeten alle liedjes er in één keer opstaan. Je kan in dat geval de CD niet open laten, dit staat je brandprogramma trouwens niet toe. Waarom niet? Omdat je CD-speler een begrenzing nodig heeft, en omdat je anders de table of contents zou moeten wijzigen en dit ligt nogal lastig in het geval van Audio-CD's.
Conclusie:
- Muziek-cd's voor in de CD-speler moet je altijd in 1 keer op een CD-R branden. (geen CD-RW, want dat pakken de meesten niet aan.)
- Multisessie, of de cd open laten kan je alleen gebruiken als je een DATA-CD brandt, dwz een cd met foto's, tekstbestanden, programma's of muziek in mp3/wma-formaat. De cd wordt dan niet beëindigt waardoor je er devolgende keer weer wat kan opzetten, en nog es, en nog es, en de laatste keer sluit je hem en klaar.
James