Eerste keer Outlook, na account configureren blijft hij om password vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.

halmvosje

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2008
Hallo,

Na jarenlang alleen webmail gebruikt te hebben wil ik nu toch eens een mailprogramma op de pc proberen.

Ik heb een mailaccount aangemaakt in Outlook, maar vervolgens blijft hij oneindig lang om mijn wachtwoord vragen, ik heb nog geen mail kunnen ophalen of lezen.

http://support.microsoft.com/kb/290684
Dit heb ik al geprobeerd, maar lijkt niet te werken.
Ik heb mijn nieuwe account verwijderd, opnieuw aangemaakt, niks helpt.

Kan iemand mij helpen om Outlook aan de praat te krijgen?

Hoi,

Vragen:
- kom je uiteindelijk wél bij je mailaccount?
- welke windows- en outlook-versie .... of gaat het om Outlook Express?
- welke mailprovider?

Hoi Teun,

Ik heb Windows Vista Premium en gebruik Ms Office Outlook 2007 (engelstalig).
Mijn mail zit bij Yahoo.

Ik kan Outlook openen, dan vraagt hij oneindig keren om mijn wachtwoord. En als ik dat dan maar cancel staat Outlook wel aan maar mijn mail wordt niet opgehaald. Scherm blijft dus leeg, heb nog geen mail gezien in Outlook.

Ik heb bij reparatiepogingen mijn emailaccount in Outlook maar gewist en ik krijg hem nu ook niet meer terug omdat hij voordat hij klaar is weer eindeloos om een wachtwoord blijft vragen. Maar ik zie wel dat hij dan nog wel pop.mail.yahoo.com enzo heeft staan.

Ik hoop dat je me hieruit kunt helpen
Want ik wordt helemaal gek van yahoo...

Hoi,

Yahoo is 'webmail'.
De accountinstellingen onder Outlook (pop-mail) vragen om speciale instellingen.

Lees dit (klik) eens goed door.

Ik heb het geprobeerd, maar bij punt 5-6 gaat het mis, hij zegt dat dit adres al toegevoegd is. Op zich logisch want ik zit daar in mijn eigen yahoomail dat yahoomailadres toe te voegen.

Ik gebruik ook maar een mailadres, dus waarom zou ik deze procedure moeten volgen?

Bedankt
Maaike

Hoi,

Ik heb zelf een gmail=adres ('onafhankelijk' van je provider dus.
De instellingen voor Outlook zijn eenvoudig en het werkt prima bij mij, zowel onder Outlook 2003, als 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan