eerste maal starten met tablet

Status
Niet open voor verdere reacties.

kaartman

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2011
Ik heb een nieuwe samsung galaxy tab P6800 gekocht
Volgens de handleiding moet men een tijdje blijven drukken op de aan/uit knop en dan de instructies volgen op het scherm
Kan iemand zeggen welke gegevens er zoal moeten ingevuld worden

dat wijst zijn weg vanzelf, het is misschien wel slim van te voren even een google/gmail account aan te maken als je dat nog niet hebt want deze zul je nodig hebben om apps te downloaden (je kunt er volgens mij sws niks mee zonder google account)

hoe geraak ik op internet

Kan ik met mijn samsung galaxy tab P6800 thuis onmiddellijk op internet
Ik heb draadloos internet (router)
Volgens de website van t-mobile moeten er geen handmatige instellingen meer gebeuren omdat alles reeds automatisch ingesteld is

nee dat zou niet hoeven, als je op het draadloos netwerk drukt in instellingen zal hij waarschijnlijk het wachtwoord vragen, als je dit niet hebt is er ook nog een programma voor je computer om het te achterhalen
daarna kun je op internet

eerste maal starten op internet

Als ik geen beveiligd internet heb dan ben ik ook niet in het bezit van een wachtwoord
Kan ik dit dan gewoon negeren en verder gaan met de eerste start

eerste maal starten met internet

Zonder wachtwoord geraak ik precies niet vooruit
Kan een persoon me zeggen welk programma ik kan gebruiken om een eventueel wachtwoord op te sporen
Hoe kan ik zien of mijn draadloos internet beveiligd is

er is wel een programma voor windows waarmee je je wifi wachtwoord kan achterhalen, dat kun je hier downloaden
volgensmij moet de computer dan wel al verbonden zijn met het netwerk want anders kan hij het wachtwoord niet vinden

beveiligingssleutel voor draadloos internet

Mijn provider heeft laten weten dat ik naar mijn modem moet surfen om de beveiligingssleutel van mijn draadloos netwerk te kennen
Weet iemand hoe dat in zijn werk gaat

ja dan moet je in je browser een bepaald ip adres intypen en dan kun je dat instellen, dat ip adres verschilt volgensmij wel per router, welke router heb je

ga naar start, uitvoeren, typ daar in cmd druk op enter, typ dan ipconfig /all en ga met je browser naar het ip adres wat bij standaard gateway staat

Ik heb mijn ipp-adres ingevoerd in de adresbalk van mijn browser
Daar zie ik dan staan home gateway
Gebruikersnaam en wachtwoord
Is het dit wachtwoord dat moet ingevoerd worden bij het opstarten van mijn samsung tab

Gekke vraag wellicht maar mocht wachtwoord nog standaard zijn staat die dan niet toevallig op de onderkant op een stikker?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan