• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

eetfestijn rekening maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

josvh58

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2020
ik ben op zoek naar een formuliertje om de klantrekening te maken op ons eetfestijn met overzicht van verkoop op einde van weekend

dank voor hulp
Jos

Een formuliertje nog wel, toe maar :). Welkom bij HelpMij overigens ;). Meestal word je snel(ler) geholpen als je een voorbeeld bestandje meestuurt zodat we een globaal idee krijgen wat je wilt. Voor éénmalig gebruik een formulier bouwen riekt wel naar iets met een kanon, en een mus...

Geen idee hoe een mus of mus ruikt. Ben ik ook niet erg nieuwsgierig naar.

beste,
het is de bedoeling om een documentje te maken waar je kan ingeven wat men besteld en op einde van de dag een totaal ken gezien worden van wat er verkocht werd.
een afdruk van de verkoop per klant zou handig zijn in een bon
zie voorbeeld dat ik al heb, dit zou per klant in een totaal map moeten kunnen nadien bekeken worden.
kassa.PNG

dank

Dan ben je al een kleine kas register aan het bouwen, en ik denk dat je verhaal nog niet af is, word dit formulier op voorhand ingevuld en een deel van het bedrag al betaald of als opname blad bestelling.

de mensen komen aan de kassa en kopen per persoon bonnetjes die ik dan in dit formulier ingeef , zou graag een systeem vinden om op einde alles weggeschreven wordt op een 2de tabblad zodat we een overzicht krijgen op eind van de dag

Wat heb je zelf al gemaakt in excel laat dat dan zien, zodat we een idee hebben

Geen idee hoe een mus of mus ruikt. Ben ik ook niet erg nieuwsgierig naar.

Weet je wel hoe een mug ruikt

Met-een-kanon-op-een-mug-schieten-768x500.jpg

En hoe zit dat met de bonnekes, voor elk gerecht een ander bonneke, en de drank , ik zie verschillende prijzen.

Een mogelijk voorbeeld

Bijlagen

• MijnKasRegister.JPG
    MijnKasRegister.JPG
    385,7 KB · Weergaven: 205
beste

lijkt me iets leuk om te gebruiken, waar kan ik dit vinden aub?

met dank

Groeten
Jos

Is voor een verenigingen, Horeca heeft witte kassa, Alle ingegeven data kan je op einde van de dag filteren en van elke consumptie een totaal bedrag van verkoop.
Het moet wel aangepast naar de node van de vereniging.

beste

lijkt me iets leuk om te gebruiken, waar kan ik dit vinden aub?

met dank

Groeten
Jos

Hier een link naar een you-tube filmpje waarbij degene die het filmpje gemaakt heeft een POS systeem ( kassa systeem ) van niets opbouwt. Het lijkt heel sterk op het plaatje van JeanPaul. Ik heb geen idee wie hier intellectueel verantwoordelijk voor is, dat laat ik in het midden. Hier kan je volgens mij redelijk mee uit de voeten. Mocht je het te veel vinden om zelf op te bouwen, kan je in de omschrijving een link vinden naar het bestand.

https://www.youtube.com/watch?v=C-jw10s8esw

link

beste dank voor je reactie, waar vind ik de link aub, zie ze niet staan.

Jos, tussen het laatste woord van mijn tekst "bestand" en mijn handtekening. Daar staat "https://www.youtube....." dat is de link. Als je er op klikt wordt er een nieuw scherm geopend.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan