eEye Digital Security JSript patch

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robin Hood

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2002
Hallo,

Krijg sinds kort een melding waar ik niet veel van snap. Weet niet of ik ja of nee moet kiezen.
Weet iemand wat ik met die melding moet?

"this system appears to have officuak Microsoft hotfix for internet Explorer createtextrange() vulnerability installed. If the hotfix is not installed or if your are uncertain, pleae select no and ask your system adm. or computer support staf for assistance.
Would you like to uninstall the Eye Digita Security JScript patch now? "

groetjes,

Robin

Laatst bewerkt:
Welke bijlage er iets fout gegaan vermoedelijk.

je bent snel, was net bezig om alles over te typen, Weet niet hoe je de screenshot geplakt in word, klein krijgt om te plaatsen.

Robin

Schakel Norton uit (indien aanwezig).
Ga naar start->configuratiescherm->software en verwijderen daar eEye Digital Security JSript patch

Dit is een patch voor een lek in Internet Explorer.
De uninstaller maakt gebruik van een script en dat blokkeerd Norton.
Patch word geïnstalleerd door HitmanPro maar kan ook handmatig worden geïnstalleerd.

Heb eEye verwijdert en pc opnieuw opgestart. Geen melding meer, dus probleem opgelost.
Neem aan dat ik verder niets meer hoef te doen.

Dankjewel!!!

groeten
:thumb:
Robin

Robin Hood zei:
Neem aan dat ik verder niets meer hoef te doen.
Nog even op vraag is opgelost klikken ;) (rechtsonderin).

Maar ik ben blij dat het is opgelost :thumb:

rve123 zei:
Schakel Norton uit (indien aanwezig).
Ga naar start->configuratiescherm->software en verwijderen daar eEye Digital Security JSript patch

Dit is een patch voor een lek in Internet Explorer.
De uninstaller maakt gebruik van een script en dat blokkeerd Norton.
Patch word geïnstalleerd door HitmanPro maar kan ook handmatig worden geïnstalleerd.

Ik heb ook last van dit script, maar ik dacht dat het van microsoft zelf kwam. Ik heb geprobeerd dit script te verwijderen langs configuratiescherm>software, maar tijdens de desintallatie krijg ik weer het bericht computer stoppen (aanbevolen) en daarna een venstertje met het bericht 'onherstelbare fout bij installatie'. Kan iemand mij helpen.

Ik heb het geprobeerd zoals jij zegde, maar tijdens de desinstallatie kreeg ik het bericht "onherstelbare fout bij installatie".
Omdat ik dan beselte dat de patch van HitmanPro kwam, ben ik naar hun support site gegaan en daar is een link om de patch te verwijderen omdat er al meer klachten waren. Nu is het probleem opgelost.
Toch hartelijk dank voor de reactie.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan