effe vraagje.

Status
Niet open voor verdere reacties.

game-master

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2002
Effe vraagje, ik heb een site, maar nou wil ik zeg maar dat als je bij google.nl zoekt, en je typt in 'quake3' dat je dan onze site er ook tussen ziet
\maar waar kan ik dit promoten?

Dit kun je doen via metatags in je html code neerzetten, of je kan bij bv ilse.nl ergens aanmelden volgens mij.

Succes

daar ben ik ook heel lang mee bezig geweest op me vindbaar te maken in google. Nu blijkt dus dat zowiso je metatags goed moeten zijn maar daarbij komt dat je je bij elke mogelijke zoekmachiene moet aanmelden om uberhaupt ergens gevonden te worden. Volgens mijn provider moet je elke week opnieuw je overal aanmelden.

(er bestaan overigens wel instanties die dat allemaal voor je kunnen regelen maar dat is werkelijk niet te betalen!!!)

ik doe het elke week www.kers.cc kijk maar..... en kun je mij vinden???

grtjs

jep! Daar ben ik ook al mee aan de slag geweest!! Dit is volgens mijn provider de enige en goede (wie t weet mag t zeggen...:) ) manier om toch vindbaar te zijn. Minstens 1 maal per week alles opnieuw aanmelden.....

PS: Verborgen text moet je niet gebruiken dwz... op een witte achtergrond in witte letters nogmaals al je metatags neerzetten... Niet doen!!!De spiders zien dat en dan blokken ze je helemaal!!!
(tis maar een tip)

grtjs :)

Geplaatst door game-master
Effe vraagje, ik heb een site, maar nou wil ik zeg maar dat als je bij google.nl zoekt, en je typt in 'quake3' dat je dan onze site er ook tussen ziet
\maar waar kan ik dit promoten?

Heb je het stuk over page ranking gelezen? De woorden die je in je metatags hebt staan moeten ook een paar keer op je page voorbijkomen, anders werkt het sowieso niet bij google (of minder).

Alleen met metatags red je het niet. Zo sta ik met het woord heupdysplasie op 1 (al tijden).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan