Efteling Tycoon start niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

janallemanpiwi

Gebruiker
Lid geworden
12 jun 2005
heey ik heb efteling tycoon gedownload.
ik heb hem geinstalleerd en verder niets, als ik hem opstart krijg ik dit:
eftyrs6.png

wat moet ik doen want het spel start niet op.:(

systefra9.png

kan ik hier mee het spel spelen als dit mijn gegevens zijn:

http://rapidshare.com/files/110558095/DxDiag.txt.html

hij start nu wel op en krijg ook het beginscherm, als hij klaar is met laden krijg ik programma reageert niet.

als ik er aan voldoe wat moet ik dan doen?
als ik er niet aan voldoe waar kan ik het downloaden die bestanden zodat ik er dan aan voldoe?

heeeeeel erg bedankt

Hallo janallemanpiwi,

Ik vrees dat ik minder goed nieuws voor je heb. Want in jouw computer steekt een geforce 3 en volgens de systeemeisen moet het een geforce 6 kaart zijn. Jouw kaart heeft maar een hardwarematige ondersteuning voor direct x 8.1 en dit speel vereist een direct x 9.0 hardware matige 3d-kaart.

Je zou dit kunnen proberen maar ik ben niet zeker of dit gaat helpen. Download hier 3danalyze.Je moet op de afbeelding drukken om het te kunnen downloaden wat dit programma probeert te doen is de detectie te omzeilen die sommige games uitvoeren alvorens het spel op te starten op een 3d-kaart die niet ondersteund wordt. Dubbelklik op het bestand dat je zonet gedownload hebt voor dat je op install klikt maak even een nieuwe map aan druk nu op browse en selecteer die map druk nu op install. Ga nu naar die map en druk op 3danalyze druk op select nu moet je naar de installatiemap gaan van efteling tycoon en selecteer het opstartbestand van het spel druk op openen. Vink alles aan wat er onder de sectie pixel and vertex shader staat en alles wat er onder hardware limits staat druk nu op run en zie of je nu kan spelen.

De enigste oplossing is een andere 3d-kaart kopen. Want indien het met programma werkt zal het spel jammergenoeg niet zo vlot verlopen.

Nielsvds

nope je mist een dll van direct x

dus..

even directx updatenn:thumb:

nope je mist een dll van direct x

dus..

even directx updatenn:thumb:

Dat is niet waar. Door gewoon dit bestand te downloaden en te plaatsen op de juiste plaats zal het spel niet werken omdat er hardware matige ondersteuning van direct x 9.0 moet zijn. Indien je doet wat jij zegt is er enkel maar softwarematige ondersteuning. Indien je op gaat opzoeken zal je zien dat een geforce 3 kaart deze hardware ondersteuning ontbreekt.

op die fiets

tja dan kan ik niet meer zegen dan een nieuwe videokrt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan