eggdepo.com pop-ups

• Onderwerp starter Onderwerp starter chila
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

chila

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2003
Sinds gisteren krijg ik steeds bij het openen van een webpagina een pop-up van eggdepo.com. Ook op websites zoals Facebook staat ineens veel reclame tussendoor.
AVG vind niets, Spybot vind niets, combofix heeft gedraaid en niets opgelost. Malwarebytes draait nu nog maar verwacht hier ook geen oplossing van.
Iemand enig idee hoe ik hier van af kom????

Lijkt mij tijd dat je een volledige analyse laat maken op (bijv.) http://www.nucia.eu of Bluemedicine/mivercon
Lees wel even goed de voorwaarden. kijk goed in welke sectie je vraag thuishoort en post de informatie die ze altijd nodig hebben.

Houd je ook voor dat, ook al doen ze het werk op nucia en bluemedicine vrijwillig, er ook verantwoordelijkheid ligt bij jou om (her-)besmettingen te voorkomen, zoals het updaten van je Windows/java/flashplayer/etc. software, het vermijden van 'vage' websites, niet downloaden/gebruiken van gekraakte software etc.
Anders gesteld (even vanaf de stoel van nucia/Bluemedicine): Ik zou het niet leuk vinden als helper om (na hard werk om de pc schoon te krijgen) iemand een week later weer op het forum te zien met een nieuw opgelopen besmetting door eigen gedrag.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Natuurlijk is dat vanzelf sprekend! Ik ken Nucia idd wel. Ik heb wel eens pc problemen maar zelden virussen of spyware problemen. Als ik in ong. 5 jaar 2 virussen heb gehad die ik niet zonder hulp heb kunnen oplossen is het veel. Dus rekening houden met bepaalde websites en dubieuze downloads weet ik zelf ook echt wel. Zo'n noob ben ik nou ook weer niet. Maar goed, ik zal eens bij nucia informeren. bedankt!

Laat ik voorop stellen dat ik jou helemaal niets toedicht. Wél weet/vind ik dat algemeen gesproken veel mensen hun (virus- en andere) computerproblemen oplopen door hun eigen (computer/surf/download) gedrag.
Vandaar mijn verhaal, die eigenlijk algemeen is en niet specifiek naar jou gericht. :)

Hopelijk gaan de helpers bij Nucia je verder helpen: Als ik google op jouw 'besmetting' zie ik dat individuele analyses noodzakelijk waren, incl. gebruik van diverse hulpmiddelen, waar je er zelf al enkelen van genoemd/gebruikt hebt.

Tijs.

Ik snap je ;) Had zelf idd ook al gegoogled maar kwam er verder ook niet uit. Ik zal het op Nucia plaatsen!

@Johanv77 Zou je eens willen stoppen met promoten. In de vijf topics waarin je gereageert heb staat steeds dezelfde zin plus een link naar dezelfde site. Stop daarmee zou ik zeggen en kom eens inhoudelijk met oplossingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan