eh, hoe moet dit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jurrienwis

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2008
hoi! er zit een jongen in mijn klas, die vertelde over downloaden met nieuwsgroepen, dat dit super snel ging enzo, alleen zijn neef had dit voor hem ingesteld, dus kon hij mij er niks van uitleggen, en dit leek me wel relaxt, want ik heb niet zo veel zin meer in torrents..

dus zou iemand de tijd kunnen nemen, en me dit rustig, en op mijn niveau:P kunnen uitleggen,? alvast heel erg bedankt, groetjes jurrien

Al je vragen over het downloaden uit newsgroepen worden hier beantwoordt.

Suc6.

Laatst bewerkt:
ah relaxt! heel erg bedankt!;) ik ben nu zover dat ik grabit heb geinstalleerd, en ftd is nu bezig:) en lees de beschrijving erg goed door,en snap het ook nog;) dus bedankt voor deze tip

hoi, ik had via ftd een eh film gehaald, en een nzb bestandje geopend met grabit, dan komt erbij grabit--> batch(45jobs) te staan, en dan wil die het gaan downloaden, maar dan veranderen al die bestandjes in de melding:error while selecting group: 480 authentication required, maar waar ik dan diue authenticatie halen?

groetjes jurrien

je bedoelt, news.quicknet.nl? ik ben bij ziggo, en eerst bij @home.. en heb verder geen gebruikers naam of wachtwoord ingevuld, want dat hoeft niet staat er

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan