eigen 3d wereld

Status
Niet open voor verdere reacties.

ricie

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2008
hallo!
ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
ik en mijn vriend die zoeken iets.
wij willen onze eigen virtuele 3d wereld maken waar mensen kunnen bouwen hun eigen huis enzo en een plek waar je gewoon lekker kan chillen.
wij zoeken hier software voor.
wie kan ons helpen zo een wereld op te zetten?
als je wil kan je er ook recht krijgen.
ik hoop dat iemand mij kan helpen.
mvg ricie

ja een eigen spel een virtuele wereld waar de mensen ook eigen huisje kunnen bouwen en inrichten en dan gewoon kan chillen dat wil ik weten oe ik dat in elkaar zet

als je een eigen game wilt maken kun je dit het beste doen met c# als je nog niet veel van programeren kent, en je moet dan xna downloaden voor c#. (dat is het programeren gedeelte).

als je zelf je 3d models wilt maken zul je een 3d programma moeten hebben.

3ds max
maya
blender
...

die moet je dan exporten en in c# importen, en programeren maar.

pffff ik ben pas 13 ik snap er niet zoveel van wat je nu zegt zou je een lijst willen maken voormij met stap voor stap uitleg of is dat teveel gevraagd?zo ja kan je dan wel een beetje anders uitleggen en zou je die lijst kunnen mailen dan stuur ik mijn mail wel in een pb ofzo als dit niet te veel gevraagd is bedankt

Je moet weten dat een eigen 3d game programeren helemaal niet simpel is.

je kan wat tutorials zoeken over 3d models maken op 3dbuzz.com, zoek daar naar 3d studio max tutorials.

en zoek ook eens op google voor : xna studio tutorials.

als je zelf een game gaat maken moet je zeer veel tijd hebben.

haha ok tijd heb ik genoeg ik zit aleen achter pc bijna ik ga kijken of het wat word

Weet dat developers soms jaren bezig zijn om een game op punt te stellen. Zij hebben dan nog een team, de tools en kennis. Volgens mij ga je er ietsjes te ligt over, niet slecht bedoelt hé :)

haha ok ik heb al eens iets gemaakt maar ik voelde me daar niet goed bij dus wil iets anders dus als je iets weet wat makkelijker is dan kan je dat ook zeggen ik ben er al lang naar opzoek

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan