Eigen besturingsysteem maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Takua

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2008
Berichten
162
Hoe maak ik een eigen besturingsysteem?
Help a.u.b








Alvast bedankt.
 
een eigen besturingssysteem maken doe je niet in 1,2,3 en het is heel moeilijk...
 
download osmaker.
Paar keer klikken en je hebt je eigen OS.

niet dus...

Leren programmeren.
 
Ik zelf zou dit ook wel willen weten in combinatie met een raket geleidings systeem :)
 
download osmaker.
Paar keer klikken en je hebt je eigen OS.

niet dus...

Leren programmeren.

Welke programmeertaal? Of is er geen bepaalde vereist?
Welke programmeertalen bestaan er allemaal?
Ik ken alleen Java.
 
Welke programmeertaal? Of is er geen bepaalde vereist?
Welke programmeertalen bestaan er allemaal?
Ik ken alleen Java.

Is het herkennen van wat sarcasme tegenwoordig al zo moeilijk :shocked: ?

Anyways, een eigen OS maak je niet op je vrije zondagmiddag. Als je bedenkt dat ze met 100en mensen jaren bezig zijn (zie bijv windows) snap je dat toch wel?
 
Takua volgens mij heb jij geen bal verstand van een programmeertaal. (Herinner ik me uit vorige topics.)

Maar het is niet makkelijk om zo maar even Windows software na te maken. Dat geld wat je er voor betaald gaat niet alleen naar Billie, maar ook naar de professionele programmeurs die jarenlang aan hun project zitten te werken.

Het is dus niet iets wat je zo maar flikt een internetbrowser/besturingssysteem/wat voor plannen jij allemaal niet hebt te maken.
Ik zou zeggen begin eens met iets kleiners zoals een Boter, kaas en eieren spel te maken.
 
Volgens mij stelt Takua alleen maar onzinnige vragen waar hij niet eens een antwoord op wilt hebben.
http://www.helpmij.nl/forum/search.php?searchid=2668993

:) Tis meer een soort bezigheids therapie van hem, nou ja hij is van de straat moet je maar denken :p

Alhoewel met al dat draadloos van tegenwoordig weet je het maar nooit :rolleyes:
 
Vraag het aan Steve Jobs en Bill Gates....Of volg bij hun de cursus: Besturingssysteem maken voor Dummies....


Vage vragen de laatste tijd... Hoe maak ik een OS, Hoe maak ik een Browser...:confused:
 
en als ik naar je profiel kijk gok ik dat je jonger bent dan 18...
Dan ga je echt niet zelf een OS kunnen maken. Java is nu niet bepaald een basis voor een OS...
 
en als ik naar je profiel kijk gok ik dat je jonger bent dan 18...
Dan ga je echt niet zelf een OS kunnen maken. Java is nu niet bepaald een basis voor een OS...

niet dat ik enig begrip kan hebben voor de vraagstelling van de TS maar is de leeftijdsgrens van 18 bepalend??
 
niet dat ik enig begrip kan hebben voor de vraagstelling van de TS maar is de leeftijdsgrens van 18 bepalend??
Niet bepalend maar je snapt wel dat de kans dat iemand onder de 18 een besturingssysteem schrijft klein is :p
 
Waar ik op doel is dat het weer een onzinnige,nietszeggende en dus overbodige toevoeging op dit topic is.

en daar laat ik het bij.....
 
@Window: Topic is uit 2009 en dus niet aktueel meer. Topics ouder dan 3 maanden mogen met rust gelaten worden.
Ook staat er nog iets anders in onze huisregels:
•Geef geen "kale" links als antwoord, omschrijf op zijn minst wat er op de betreffende pagina te vinden is en waar precies naar gekeken dient te worden. Is de site in een andere taal dan Nederlands? Vermeld dit dan ook even.


Deze gaat nu op slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan