Eigen game werkt niet voor mij ( wel voor mensen van buitenaf )

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martijn31

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2009
Hallo allemaal,

Ik heb hier al zoveel geknoei mee gehad maar het wilt maar niet lukken
Ik zal eerst even uitleggen hoe het bij mij in elkaar zit.
Start >> Uitvoeren >> cmd >> ipconfig >> Dan krijg ik 3 adressen te zien

Het IpAdres: 192.168.1.1**
Subnetmasker: 255.255.255.*
Standaardgateway: 192.168.1.*

Vervolgends ga ik naar mijnip.nl
Daar staat het volgende IPAdres: 24.132.81.***

Oke dan nu het stukje over de server..

Eenmaal gedownload moet ik nog 2 dingen downloaden..

- Mysql odcb driver
- Microsoft visual c#

Als ik dat heb gedaan ga ik naar de server bin >> Dubug >> bin >> mysql.ini
Daar moet ik mijn database gegevens invullen zodat de server daarmee kan connecten

[mysql]
host=mijn website waar de database op gehost staat
port=3306
database=De database
username=De inlognaam van mijn database
password=mijn wachtwoord van de database

Als ik dat heb gedaan moet ik in de router in mijn geval NETGEAR Model WNR2000
Daar moet ik de volgende poorten openzetten:
21: MUS poort onder het ip: 192.168.1.1**
22: Gamepoort onder het ip: 192.168.1.1**
3306: Database poort onder het ip: 192.168.1.1**

Daarna ga ik naar de control panel van mijn website >> Mysql management >> mijn database naam ( die klik ik aan ) dan staat er add host daar moet ik dit ip invullen: 24.132.81.*** als ik dat niet doe dan blokkeert de database de verbinding van de server

Dan start ik de server Eenmaal succesvol opgestart moet ik nog 2 dingen doen in de database:

phpmyadmin > inloggen > cms_settings > game_ip >> Daar vul ik ook dit ip in: 24.132.81.***
Dan scrol ik naar onder in de database dan staat er: system_config als ik dat heb aangeklikt staat er: Server_MUS_host daar vul ik ook dit ip in: 24.132.81.*** dan ben ik klaar en voor alle duidelijkheid dit ip: 24.132.81.*** komt van mijnip.nl en niet van start >> uitvoeren >> cmd >> ipconfig.

Dan start ik opnieuw de server op en in de server staat: Listening for MUS connections from: 24.132.81.***

De server werkt dan voor de mensen met een ander ipadress maar ik zelf kom mijn eigen game niet in.
Ik heb alveel geprobeert maar dat wilt niet lukken. is er mischien een instelling in de router verkeert?

De router is: NETGEAR smartwizard Wireless-N Router model: WNR2000
Ik weet niet of er iemand is die me hiermee kan helpen en of het het wel in het juiste forum heb geplaatst
Hopelijk heb ik geluk. meer informatie heb ik niet bij de hand Mocht je dat toch nodig hebben dan zal ik naar de juiste informatie zoeken.

Alvast heel erg bedankt.

Om wat voor soort game gaat het? Een GameMaker game of?

Het gaat om een naamaak van een bestaand spel de meeste van die spellen staan op ragezone.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan