• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Eigen grafiekopmaak in exel maken (risicomatrix)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wuppie1n

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jan 2019
Ik heb geen moeite om een grafiek in Exel te maken en aan te passen alleen wil ik een eigen sjabloon (grafiekopmaak; tekengebied) als grafiek in Exel kunnen maken, is dit mogelijk? wil graag mijn sjabloon risicomatrix als grafiek in Exel maken zodat score risico's worden weergegeven. Zie in de bijlage Exel bestand. Op tabblad risicomatrix staat het sjabloon wat ik wil en in tabblad risicomatrix in grafiek is hoe het moet werken maar dan in het sjabloon van tabblad risicomatrix. Het tekengebied wil ik hetzelfde hebben als sjabloon op tabblad risicomatrix.

Bijlagen

Het opslaan van een grafiek als een sjabloon is een standaard mogelijkheid van excel
Excel2007nl - selecteer grafiek - Lint "ontwerpen" - Blok "Type" - Knop "Opslaan als sjabloon"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan