eigen leven

Status
Niet open voor verdere reacties.

woman

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2005
Berichten
39
Hoi hoi

Ik weet niet waar ik moet beginnen maar mijn pc doet gewoon wat hij zelf wilt,ik zal het zo goed mogelijk proberen te omschrijven wat me pc doet...


-heb als eerste al 3x opnieuw windows xp geinstalleerd en toch steeds weer problemen,niet hetzelfde maar elke keer anders.

-met opstarten vertikt ie het om op te starten ook niet in veilige modus enz en dan ineens doet hij het?en eenmaal opgestart slaat hij vast en dat duurt min zo'n 5 min eer dat hij het weer doet.

-eenmaal opgestart en alles doet het weer blijkt dat er geen i.net verbinding is? ook bij de pc van me dochter niet,terwijl alles aangeeft dat er wel verbinding moet zijn,pas als mijn man zijn pc aanzet doen de pc's van mijn dochter en mezelf het weer wel?

-dan worden er zomaar mappen verplaatst en gecopieerd,bestanden kan ik niet meer vinden en de map "mijn computer" was gecopieerd en stond in de map "mijn netwerklocaties"zoveel dubbele mappen stonden erop,

-sommigen mappen kan ik niet eens openen in MAPPEN maar kan het wel openen in configuratiescherm of met verkennen?

-en zit er ineens nog een i.net verbinding in terwijl ik alleen maar LAN verbinding heb(kabel)
geeft hij ook aan Microsoft windows Netwerk?
Dat geeft hij ook aan in mijn netwerklocaties..Microsoft windows Netwerk-Workgroup,
heb alles verwijderd behalve de LAN verbinding natuurlijk niet.

-bij eigenschappen voor internet staat ook alles goed,nooit een verbinding kiezen staat aangevinkt ben ik nog nooit aangeweest btw,en bij LAN instellingen is er niks aangevinkt,zoals het altyd al gestaan heeft.

-we hebben dus 3 pc en hebben een router ertussen maar daar kan het niet aan liggen want die is net nieuw en doet het verders ook heel goed want bij mijn man doet alles het wel als hij zijn pc aanzet.

nou wil ik graag weten wat voor probleem ik hier heb en wat ik moet doen om het te verhelpen want ik weet het echt niet meer.

MvG Woman:eek:



 
drie keer opnieuw geinstalleerd....ook opnieuw geformatteerd?
Al eens een scan op spyware gedaan www.ewido.net of een virusscan b.v. met deze http://housecall.trendmicro.com/
Het staat in de XP sectie kan jou computer dat wel aan.
 
Ja heb hem zeker geformatteerd en al vele scans gedaan,heb ccleaner op me pc staan en
heb AVG virusscanner....
Ja mijn pc kan het aan ja,heb trouwens wel xp pro.
 
XP pro mooi
dan ga je maar eens in de logboeken kijken of er daar fouten staan.

start
configuratiescherm
systeembeheer
logboeken
daar staan drie logboeken bekijk die en kijk of er fouten in staan en vermeld die dan hier eens.
 
Hoi
Dit is het enigste want er in stond vanaf dat ik mijn pc aan heb staan vandaag de andere fouten zijn van eerder en zijn ook al verholpen,in logboek beveiliging kan ik niet kijken en in system staan geen fouten?
DIT stond er in toepassing ......
Waarschuw.....20-8-2006 17:05:15 Userenv Geen 1517 SYSTEM

Windows heeft het register van gebruiker HESKENKETEL/fran opgeslagen hoewel een toepassing of service tijdens de afmelding van het register gebruikmaakte. Het geheugen voor het register is niet volledig beschikbaar. Het register wordt uit het register verwijderd wanneer het niet langer in gebruik is.

Dit wordt mogelijk veroorzaakt door services die als een gebruikersaccount actief zijn. Probeer om de services zodanig te configureren dat deze als LocalService- of NetworkService-account worden gestart.

Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.

thats all!!!!!
 
Hmmm vreemd.......
al eens gescand met ewido.
www.ewido.net

en anders eens bij nucia een hijacklog na laten kijken.
www.nucia.eu/forum 1 keer gratis registreren is verplicht.
 
OK heb de scan gedaan en had maar 2 infecties in mijn cookies en die verwijder ik regelmatig,verder niks.
heb me aangemeld bij www.nucia.eu/forum en gezegt dat ik door jou gestuurd ben maar wat ik daar moet doen weet ik niet hoor,heb het gevraagd onde xp pro problemen dus wacht ik maar af...anders zet ik windows er maar nogmaals opnieuw op..:-(

Inieder geval bedankt voor je hulp...
groetjes woman:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan