eigen map

Status
Niet open voor verdere reacties.

hamtaro

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2005
ik heb veel pc problemen, en kreeg de laatste dagen veel miserie met mijn muziek map,die werd om de 10 minuten afgesloten:(
nu kan ik mijn muziekmap zelfs niet meer openen..

geef is wat meer info, hier kunnen we niet zo heel veel mee. Waardoor is het gekomen?

Controleer op spyware en virussen

Geplaatst door Rimsic
geef is wat meer info, hier kunnen we niet zo heel veel mee. Waardoor is het gekomen?

Controleer op spyware en virussen
ja spyware rommel enzo, als ik nu mijn map met muziek wil openen,knippert het beeld,en zijn alle bureau pictogrammen enzo even weg,dan komt het allemaal terug,maar dan heb ik mijn muziek nog altijd nie.
ook als ik op google afbeeldinge zoek,word google afgesloten

wat probeer je nou te zeggen? Heb je nou last van spyware of heb je dat al gecontroleerd? Misschien wordt je pc gewoon te langzaam te weinig geheugen etc.

Geplaatst door Rimsic
wat probeer je nou te zeggen? Heb je nou last van spyware of heb je dat al gecontroleerd? Misschien wordt je pc gewoon te langzaam te weinig geheugen etc.
ik heb veel spyware en pc problemen, en nu kan ik zelf mijn muziek map niet openen:(

Geplaatst door hamtaro

ik heb veel spyware en pc problemen, en nu kan ik zelf mijn muziek map niet openen:(
yo ik downloade het hitman pro gedoe, maart het blijkt niet te werken.
het begon raar te doen,hoe moet ik het gebruiken?je kan start stop en dat ander spul doen,het is altijd hetzelfde met die rommel.
help mij

hoi,
het was misschien wel makkelijk als je iets beter je problemen omschrijft.
Zoals jij nu schrijft lijkt het wel een kind van een jaar of 10.

Maar misschien zou je eens kunnen kijken op de site van ASO.

www.antispywareoffensief.nl

daar staat veel om van spyware af te komen en ook zou je daar een hijacklog kunnen plaatsen maar dan moet je jou problemen wel beter omschrijven anders kunnen ze jou daar ook niet helpen.

als je op start klikt bij hitmanpro gaat alles van zelf. Programma's installeren zich en je pc wordt gescant. Jij hoeft niks meer te doen. Wees niet zo ongeduldig :8-0: Wij zijn hier om andere te helpen! En ik zelf help liever iemand die beetje normaal reageert dan iemand die alles afwijst en afzijkt wat je zegt. :confused: :confused:

Brand je belangrijkste bestanden naar een cdtje.
Herinstalleer XP.
Zet je bestanden terug.

Lees ff op www.antispywareoffensief.nl hoe je jezelf beveiligt tegen spyware/adware, installeer een deftige antivirusscanner (geen Norton-brol ofzo), een deftige firewall en je bespaart jezelf veel miserie denk ik.

Maar het beste wat je nu kan doen is Windows volledig te herinstalleren met je WindowsCD. Heb je geen cd? Dan zit er waarschijnlijk een RecoveryConsole op je systeem die hetzelfde doet.

Neem ook eens een kijkje op deze website. Bij windows-optimalisatie vind je de de beste freeware op de markt in het lang en het breed uitgelegd.

James:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan