eigen pc bouwen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sata is nieuwer, Pata ( IDE ) gaat met 133 MB per sec, en Sata 333 MB, dus sneller dingen verplaatsen, ong 150 % sneller dan IDE das toch wel wat. en dus goedkoper.

oke dan houd ik het gewoon op sata, trouwens ik zag ook dat de harde schijf die ik heb gekozen sataII is maakt dat iets uit?

Sata is nieuwer, Pata ( IDE ) gaat met 133 MB per sec, en Sata 333 MB, dus sneller dingen verplaatsen, ong 150 % sneller dan IDE das toch wel wat. en dus goedkoper.

Vertel, waar kun je dingen kopen, die 333 MB per sec gaan, en dat is dan 150% sneller dan 133 MB?

Lees dit eens?

En eventueel deze.

Al met al heeft de doorvoersnelheid van de interface verder niet zo veel invloed op de daadwerkelijke data verwerking door de schijf zelf, dat doet meer het toerental van de schijf, en dan alleen bij harde schijven.

deze voeding zal denk ik niet gaan, er staat dat die maar 2 aansluitingen heeft voor Sata.
aangezien mijn moederbord er acht heeft en ik die missschien ook ooit nog eens ga gebruiken heb ik deze veoding gevonden. http://azerty.nl/producten/product_detail/52/10885/straight-power.html

ik neem deze processor er nog bij..
Intel Pentium D, 935, Socket 775, Boxed
Processortype Pentium D
Processornr. 935
Snelheid 3.2 GHz
Systeem Bus 800 MHz
Platform Socket 775
L2 cache 4096 KB
Aantal bits 64 bits
Bijzonderheden Inclusief koeler
Uitvoering Boxed

Status