Eigen pc in elkaar zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

basjevz

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2007
Hallo,
ik wil zelf een pc in elkaar gaan zetten. Het wordt niet veel bijzonders maar gewoon een low-budget pc vooral om te leren hoe ik een pc in elkaar moet zetten. Ik hoef er niet de zwaarste spellen mee te spelen maar het is vooral de bedoeling dat ik er mee kan downloaden en wat grafisch lichtere spellen te spelen. Denken jullie dat ik met deze hardware goed zit?

PS. als ik m'n afbeelding voortaan beter op een andere manier moet uploaden moet je het maar zeggen....

Bijlagen

• pc.bmp
    pc.bmp
    65,8 KB · Weergaven: 63
GIF is toch wat mooier dan monochroom zie ik nu...

Bijlagen

• pc1.GIF
    pc1.GIF
    26 KB · Weergaven: 59
misschien kan je beter die AM2 socket droppen en cpu voor een core2duo en andere mobo

Voor jouw doeleinde is dit een hele mooie pc :) miss kan je zelfs iets voor minder geld krijgen (weet ik overigens niet zeker) moet je even kijken op www.euro-computers.nl

misschien kan je beter die AM2 socket droppen en cpu voor een core2duo en andere mobo

Ik denk het niet, omdat AMD toch meestal goedkoper is dan Intel en TS wilt een low budget PC en dit komt goed uit:D

Prima machientje

Je hebt natuurlijk ook nog een operating system nodig.

Ron

Je hebt natuurlijk ook nog een operating system nodig.
die heb ik nog wel liggen, ik zat er eerst over te denken om WME 2005 erop te zetten ook al heb ik weinig aan media center maar ik heb nu even geen andere windows liggen, en later misschien daarnaast nog Ubuntu/Kubuntu 8.04, die heb ik ook al liggen:cool:.

nee als ik voor Core 2 Duo loopt de prijs meteen erg hoog dan zou ik kiezen voor een intel pentium dual core..

Voor jouw doeleinde is dit een hele mooie pc miss kan je zelfs iets voor minder geld krijgen (weet ik overigens niet zeker) moet je even kijken op www.euro-computers.nl

ik vind de systeem-builder van alternate gewoon zo handig :p

Trouwens weten jullie of het mogelijk is om meer koelers in je kast te dumpen dan op je moederbord past?

Laatst bewerkt:
Toch zou je die Grafischekaart een tikie omhoog schieten naar een 8600GT

Ja dat kan , m'n doelstelling is om een spel als Medieval 2: Total War kan spelen. Zal dat kunnen met de videokaart van 30Euro?

Systeemeisen:
WIndows 2000/XP
1,5 GHz processor
512 MB RAM
128 MB videokaart
Geluidskaart
Muis
Toetsenbord
DirectX 9.0c

Ohhh ok , dat is dan wel voeldoende
Nee zeg het omdat De 2400HD meer is om films te kijken en normaal gebruik en niet voor Games
Maar die kunnen daar wel op worden gespeelt

weet niemand of je meer koelers in je pc kan zetten dan op je moederbord past??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan