Eigen PC samenstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

virtwo

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2008
Hallo iedereen.

Ik wil me eigen pc samenstellen en laten bouwen.
Ik heb al wat bij elkaar gesprokkelt en wil dat aan jullie laten zien.
Misschien dat jullie wat goeie tips kunnen geven.
Ik heb hem vooral samengestelt om natuurlyk lekker te kunnen gamen.
niet heeel extreem maar gewoon goed.

hier komt 't:

Behuizing
Cooler Master HAF 922

Voedingen
550 Watt Voeding

Moederbord
Asus Moederbord P8H67-M PRO (rev.3)

Processor
Intel Core i7-2600 3,4GHz

Koeling
Standaard koeling

Geheugen
6144MB DDR3 Werkgeheugen Kingston

Grafische kaart
GTX460 DDR5 1024MB

Cardreader
51-in-1 Cardreader

Harde schijf
2000 GB SataII Hardeschijf Samsung 7200RPM
Geen extra harde schijf

als er dingen zijn die ik zou kunnen veranderen wat veel verschil zou brengen in kwaliteit, dan hoor ik het graag!

Mvg,

Ik zou persoonlijk een iets beter moederbord kopen, dan kun je later ook weer makkelijk upgraden. Daar zou ik vooral niet op bezuinigen, voor de rest en prima samenstelling.

Topic verplaatst van hardware/overig--->aankoop nieuw systeem/upgraden.

Succes met je vraag.

ik zou zelf gaan als je het geld er voor hebt en je computer kan het ook voor een ssd en daar windows en je meest gebruikte programma's en spellen op zetten
(je moet niet alleen een ssd want die heeft waarschijnlijk te weinig geheugen voor alle bestanden )

je hebt 6 GB geheugen en je hebt voor een i7 2600 gekozen dat is dual channel kan je het beste voor 4/8 GB gaan.

Aan bovenstaande reacties heb je ook niet erg veel..

Vul onderstaande lijstje even in, dan heb ik een goed beeld van wat je wilt en zal ik wat voor je samenstellen.

Budget - Hoeveel wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer?
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Gamen / Beeldbewerking / Videobewerken / Internet+Email / Anders, namelijk...
Omgeving - Wil je een krachtige pc die misschien wat lawaaierig kan zijn (ivm koeling), of geef je liever wat rekenkracht op voor een echt stille pc?
Assemblage - Wil je een kant-en-klaar afgeleverd systeem, of ben je bereid wat kosten te sparen door het zelf in elkaar te zetten?

Besturingssysteem - Welke wil je?
Opties / randapparatuur - Heb je specifieke hardware die in je systeem moét zitten? En heb je misschien hardware van een ouder systeem die je eventueel mee kan nemen naar het nieuwe? Heb je nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan