eigen rescovery cd maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

robincon

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2007
Berichten
806
Hoi,
ik heb vandaag mijn pc gebouwd en compleet geasembleerd.
Nu wil ik eigenlijk een rescovery disk maken zoals het ook bij hp en acer gaat.
Kan dit, en met welke software. Dit is dan een stuk handiger dan steeds alle drivers opnieuw te moeten installeren
 
Windows Vista Business of Ultimate hebben een buildin complete systeembackup aan boord. Indien nodig ben je na een complete systeemcrash : bijv. een hdd die overlijdt waarna een nieuwe wordt ingebouwd, na 25 minuten weer 101% online. (Tot u "schrijft" een ervaringsdeskundige bij wie één van de twee in Raid0 geplaatste Raptors 150 gig overleed. Na plaatsing van een nieuwe Raptor 150 gig en het terugzetten van de systeembackup was ik in 25 minuten weer operationeel -dankzij Windows Ultimate systeembackup)
 
Laatst bewerkt:
Ongetwijfeld, (of niet) maar van die tool heb ik geen kaas gegeten.
 
dus zoals op die site staat (een quote)
Hallo ...kijk hier eens
http://rapidshare.com/files/130826498/NGH12SrdDAA.part1.rar
http://rapidshare.com/files/130826501/NGH12SrdDAA.part2.rar
Het is in twee delen...dus je moet allebij deze rar files downloaden...denk er om dat dit wel een tijdje duurt ...omdat je geen lid bent van deze side.
Maak een nieuwe map en pak deze twee files hier uit.
Start nu norton ghost op en maak een back^p van je hardisk...deze zal hij plaatsen in een andere partitie...dus je moet 2 particies hebben op je hardisk...daar hij deze backup niet in de opstart kan plaatsen.
o.k...start nu ghost op en ga naar files...open dit en druk op create recoveru disk.
Voorzie eerst een dvd in je dvdschrijver...vanaf nu gaat alles vanzelf...moet niet panikeren als er staat bezig recovery disk te make,en dit duurt wat lang...bij mij bleef hij naar ik dacht hangen op 96%...maar dat is niet waar!!!!!Wachten gaat wel verder...verder moet ik niets meer toevoegen...veel geluk...laat eens iets weten
moet het dus gaan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan