Opgelost eigen ringtoon op iphone 13 zetten

Dit topic is als opgelost gemarkeerd

drabbe

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2012
Ik ben al een tijdje bezig om een eigen ringtoon op mijn iphone 13 te zetten.
Ik heb al veel erover gelezen.
Heb een bestand van 35 seconden gemaakt van een mp3.
Daarna dit geconverteerd naar aac.
Ook hernoemd naar m4r.
Krijg met geen mogelijkheid dat bestand in de tonen te zien bij de iphone.
Wie kan mij helpen hoe dit wel te doen.

Heb een bestand van 35 seconden gemaakt van een mp3.
Volgens mij mag een ringtone niet langer dan 30 seconden zijn. Heb dat zelf in ieder geval als lengte aangehouden, en dat gaat dan prima.

Inkorten met een (online) Mp3cutter ..

Begin bij de basis, en gebruik een segment van 3e seconden en niet van 35. Lijkt mij :). Verder doe/deed ik het op dezelfde manier. En je moet natuurlijk wél iTunes gebruiken om de ringtone binnen te halen.

ik had het bestand gemaakt van 30 seconden en in de verkenner veranderd in m4r.
Hoe krijg ik het nu op de telefoon? Dat lukt maar niet

Is toch echt wel zoals je het (vermoedelijk) hebt gedaan. Hier de uitleg voor een Mac, maar op een Windows computer gaat het niet anders. Nogmaals: dat gaat via iTunes.

Step Five: Add the Ringtone File to Your Phone

Finally, connect your iPhone to your laptop, either Mac or Windows. Tap the ‘Trust’ this computer option. In iTunes, click the device icon on the left of ‘Library’, then tap on the ‘Tones’ section under On My Device on left. Now, drag and drop the .m4r ringtone file from its folder to the Tones section in iTunes.

Step Six: Choose the Ringtone

Now you just have to choose the ringtone in settings ..

Read more at:
https://economictimes.indiatimes.co...ofinterest&utm_medium=text&utm_campaign=cppst

eindelijk gelukt. IK moest eerst het tabblad tonen openen en toen de ringtoon vanuit de verkenner erin slepen.
Bedankt voor het meedenken

eindelijk gelukt. IK moest eerst het tabblad tonen openen en toen de ringtoon vanuit de verkenner erin slepen.
Bedankt voor het meedenken
Fijn om te horen dat het gelukt is. 😊

Terug
Bovenaan Onderaan