Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog een reply:
Moet ik iets van port forwarden(of iets anders)
Je kunt XAMPP of WAMPP proberen, twee pakketten met in feite dezelfde producten. Daarmee kun je makkelijk een apache server op je PC installeren met ondersteuning voor PHP, MySQL en FTP. Je moet er wel even om denken dat je de beveiliging goed instelt anders dan zet je de deuren open voor allerhande gespuis.Ik wil zeg maar een soort server maken die zeg maar op een programma dat in Windows staat geïnstalleerd met bijvoorbeeld dit erop: een account voor mij en mijn ouders voor vrienden die in belgie of iets anders wonen. Ik wil geen webserver zoals helpmij.(niet slecht bedoeld)(ik kan mijn Pc niet 24/7 aan laten momenteel maar wel als ik mijn nieuwe heb.)
Dat staat in de handleiding van je router als het goed is. je kunt ook kijken op http://portforward.com/Hoe moet je een port forwarden??
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.