Eigen server, pc aan, uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

XxStefkuHxX

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2003
Moet je als je een eigen server hebt demoet het internet dan d8 en n8 aan hebben staan als je wilt dat je site beruikbaar is? Zo ja, Met een router dan ?

De pc waar de data op staat moet aan blijven staan. Zelfs met een router.

en is er geen programma voor ofzo ? Want mijn pc staat niet altyd aan

Wat had je in gedachten?

Zodra een pc uit staat is de data dus ook niet beschikbaar

Geplaatst door XxStefkuHxX
en is er geen programma voor ofzo ? Want mijn pc staat niet altyd aan

Een programma draait toch weer op een pc dus moet hij toch weer aan staan.....denk je niet??
Het makkelijkste is om je site te hosten bij je internetprovider of een ander hosting bedrijf. Dat spaart ook je eigen internetverbinding qua snelheid en data verkeer.

succes;)

ff kijken...
jij hebt een pc
pc dient als server
de data staat op die server...die data staat dus op jouw pc...
als jouw pc niet toegankelijk is, dan is de data niet verkrijgbaar en zullen mensen niet op je website komen...
als jouw pc uit staat, denk je dat je pc dan toegankelijk is ? dat hij dan taken kan uitvoeren en gegevens van je website naar bezoekers sturen ? dan moet jij wel een enorm moderne pc hebben ;):D

Tja het was maar een vraagje, dan weet ik genoeg maar met mijn upload snelheid van 8 kb kun je ook niet veel met vier bezoekers tegenlijk heb je het dan ook gehad, maar het was eigenlijk ook maar als reserve server voor nu te gebruiken bedoelt omdat lycos bout is en host.sk me heb aangemeld en na 12 dagen nog steeds geen activeringslink gekregen dus

Ik kan je adviseren om eens te zoeken op dit forum naar informatie over gratis/goedkope en goede hosting, je bent niet de 1e met dit probleem.

Succes;)

Ik wil eigenlijk gratis hosting voor mijn phpbbforum en geen lycos en dat kan ik niet vinden op dit forum

Ik wil eigenlijk gratis hosting voor mijn phpbbforum en geen lycos en dat kan ik niet vinden op dit forum

Nee, probeer Google ofzo..

Waarom wil iedereen altijd iets gratis hebben? Het liefst nog snel, bannerloos enz enz.. betaal er gewoon voor en je hebt ook iets.

Ik wil eerst weten of mijn site een succes word

Dat zal het niet worden als je site onder de banners zit en om de haverklap plat ligt maar goed.. je kan bijv www.linuxsys.nl proberen.. eigen webserver kan ook wel maar dan moet je gewoon je pc aan laten staan.

ja had ik ook al gehad maar die hebben het gratis aanmeld systeem tijdelijk eruit liggen maja wat is tijdelijk ???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan