eigen spel maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker58

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2009
hallo ik ben gebruiker58 en ik wil een eigen spel maken eerlijk gezegd weet ik niet precies hoe het moet maar ik wil natuurlijk niet alleen een spel hebben natuurlijk ook een originelen info site en fan site forum gastenboek en nog veel meer maar voor een online MMORPG spel zijn meerdere mensen nodig voor mij part hoeft het spel geen geld naar binnen te haalen als het maar geen geld kost een beetje geld is niet zo erg maximaal 10 euro
wie ik dus allemaal nodig heb zijn
flash of java progameurs
html progameurs
layouts ontwerpers
cracher en items ontwerpers

en dat was het zo een beetje wil je mee doen neem dan contact op alfast heel erg bedankt.

:shocked:

Ik wil niet ***lig doen hoor, maar is dat één zin?
Ik stel voor dat je eerst eens leestekens en dergelijke gaat gebruiken!

alfast-alvast

ik wil niet heel gemeen doen maar 1 die je zeker moet weten is dat alfast met een v is:thumb:

snelheidsfout

dat zonder leestekens en alvast met een f jonge dat zijn snelheds fouten.
warom let iedreen daar op het zijn maar kleine details maar wil je me nou helpen of niet? zo ja zeg het dan en zo niet varlaat dit topic.:mad:

Begin maar eens met xhtml te leren, als je dit goed kent begin dan met css.

Als je dit goed onder de knie hebt, en je kent dit goed begin dan met php. Deze programmeertaal heb je nodig om een spel te maken.

nej

de bedoeling was eigenlijk dat ik de site doe maar kom op iemand warom luistert er niemand de vraag was wie wilt met mij samen werken niet welke progameer taal moet ik weten:eek:

ga een paar klasgenoten vragen wij zijn serieus.
en als je ons aan het werk wil hebben moet je minstens met 10tallen euro's komen.
ik verdien per uur al 9 euro dus als jij wil dat ik 1 uur met je spel bezig wil zijn ga je maar 13 euro betalen:confused::thumb:;) ik ben 14 dus er zijn mensen die nog beter verdienen
groet maarten-jan

ga een paar klasgenoten vragen wij zijn serieus.
en als je ons aan het werk wil hebben moet je minstens met 10tallen euro's komen.
ik verdien per uur al 9 euro dus als jij wil dat ik 1 uur met je spel bezig wil zijn ga je maar 13 euro betalen:confused::thumb:;) ik ben 14 dus er zijn mensen die nog beter verdienen
groet maarten-jan

Waar werk jij dan als ik dat vragen mag....

nou...
ik heb gehoord van een vreemde dat ik dit hier beter niet kon laten staan
Groet Maarten:thumb:

Laatst bewerkt:
"beetje geld is niet zo erg maximaal 10 euro"

Een paar nullen vergeten?

nou...
met mijn folders ben ik binnen een half uur klaar dat is 6,21 en bij de ah verdien ik zonder winst uitkering en medewerkers korting 4,51 dat is dus 10,72 en dan haal je 1,72 er vanaf omdat het om 1 uur ging is 9 euro en als je dat niet eerlijk vind dan halen we er 1,72 vanaf maar doen we de winst uitkering die ik elke week krijg erbij dan zit je op 6 euro per uur bij de ah 12,21 per uur intotaal dus dat lijkt me genoeg om te kunnen zeggen dat ik 9 euro per uur verdien
Groet Maarten:thumb:

Schreeuw dat niet te hard rond, je mag nog niet werken bij de supermarkt voor je 15e, en je bent pas 14, dus...:o

c++

ej jullie zeggen ga c++ doen wil ik ook heel graag doen maar waar kan ik een online gratis cursus krijgen nou? ik hoor het graag.
en game maker is te ingewikkeld heeft iemand een nederlandstalige tutorail zeg het dan aub.

Laatst bewerkt:
De vragen die je nu stelt zijn simpelweg op te zoeken met google.

Je wilt een spel maken, dus zal je ook zelf een beetje werk moeten verrichten om er te komen.

aimane
c++
ej jullie zeggen ga c++ doen wil ik ook heel graag doen maar waar kan ik een online gratis cursus krijgen nou? ik hoor het graag.
en game maker is te ingewikkeld heeft iemand een nederlandstalige tutorail zeg het dan aub.

Je vind gamemaker te moeilijk maar wil wel C++ leren?

Hoe kun je nu verwachten dat iemand jou serieus neemt.. Mag ik vragen hoe oud je bent?

(...) ik ben 14 (...)

Weer on-topic:
maar voor een online MMORPG spel zijn meerdere mensen nodig
flash of java progameurs
html progameurs
layouts ontwerpers
cracher en items ontwerpers
Om niet vervelend te doen: hert spijt me, maar ik denk niet dat iemand aan je project mee wilt werken. Je wilt 'een' mmorpg maken, maar je hebt nog helemaal niets, dwz. plan van aanpak, ideeen; je wilt gewoon mensen die het werk voor je doen. Zo werkt het nou eenmaal niet. Bovendien kan je niet zonder in ieder geval de basis van genoemde programeertalen (of html; html is geen programeertaal) iets willen (laten) maken in deze talen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan