eigen taakbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

zodiak

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2008
hallo,

ik zou mijn access in beveiligde modus willen laten starten wat mij lukt, maar ik zou daar dan een extra taakbalk willen maken. ik weet hoe ik een balk kan aanmaken maar weet bv niet welke "on action" ik moet invullen. ik wil bv een knop om terug naar het begin formulier te gaan (schakelbord) en een knop om het huidige actieve formulier/rapport te sluiten

iemand een ideee?

alvast bedankt

hallo,

ik zou mijn access in beveiligde modus willen laten starten wat mij lukt, maar ik zou daar dan een extra taakbalk willen maken. ik weet hoe ik een balk kan aanmaken maar weet bv niet welke "on action" ik moet invullen. ik wil bv een knop om terug naar het begin formulier te gaan (schakelbord) en een knop om het huidige actieve formulier/rapport te sluiten

iemand een ideee?

alvast bedankt

OK dit is me dan ook al gelukt, maar nu zou ik bij het opstarten de balk van file : edit : insert : en etc instaat niet meer zien , kan ik dit ergens uitschakelen? ik moet het wel nog zien wanneer ik men db met shift en enter open.

Kijk eens in het menu <Extra>, <Opstarten> wat je allemaal uit kunt zetten voor de gewone gebruiker.

ik heb daar alles uitgezet van taakbalken en toch blijf ik de balk met : bestand - bewerken en etc... krijgen of is dat onmogelijk voor dat uit te zetten

Misschien via een AutoExec macro, en anders VBA.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan