Eigen tablad in sjabloonvenster

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker26

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2004
Wie kan mij helpen i.z. het volgende.
Volgens verschillende instructies moet het mogelijk zijn om eigen sjablonen onder een apart tablad van het venster sjablonen te krijgen. Dit venster wordt geopend in Word 2003 als je in het menu bestand een nieuw document wilt openen.
Ik krijg het voor elkaar dat mijn eigen sjablonen wel onder het tablad Algemeen verschijnen. Dit lukt door in het menu extra onder opties het tablad bestandslocatie het juiste pad voor de gebruikerssjablonen op te geven.

Wat gaat er niet goed in mijn handelen?:8-0:

Joost bedankt voor je advies. thumb:
Zo had ik het ook gedaan. Het resultaat is dat mijn eigen ontworpen sjablonen wel onder het tabblad "Algemeen" verschijnen, maar niet onder de naam van de door mij gemaakte submap "Eigen sjablonen".
Wat doe ik dan toch nog fout?confused:
Ik werk met Word 2003.

Groetjes
Theo::

Hai Theo, :D

Je moet wel ff-kes zeggen wat je exact allemaal gedaan hebt want zo snap ik het niet?

Heb jij de documenten wel in de submap geplaatst?

Wat heb ik gedaan:
* Ik ga naar mijn map sjablonen in: C:\Documents and Settings\Admin\Application Data\Microsoft\Sjablonen
* Zet daarin een nieuwe map "Testing"
* Plaats daarin 4 sjablonen

Ga naar bestand/Nieuw/Op mijn computer en krijg volgend resultaat: Zie bijlage....;)

Dus zo simpel is het bij mij (ook 2003)

Wat doen wij zo verschillend dan?

See Yah! :thumb:

Bijlagen

• extra tabje.jpg
    extra tabje.jpg
    34,1 KB · Weergaven: 22
hallo Joost,

Ik heb exact hetzelfde gedaan als in jouw beschrijving.

Mijn eigen sjablonen heb ik gekopieerd in C:\Documents and Settings\Theo\Application Data\Microsoft\Sjablonen\Mijn sjablonen

De inhoud van deze submap komt nu terecht onder het tabblad "algemeen" en niet zoals het zou moeten onder een nieuw tabblad " Mijn sjablonen"

Overigens heb ik ook in het menu extra onder opties het pad voor de gebruikerssjablonen naar bovenstaande map moeten vermelden, anders komt het daar niet.

Moet ik nog iets anders instellen?

Overigens staan bij mij alle meegeleverde sjablonen van Word in C:\Program Files\Microsoft Office\Templates\1043.
De tabbladen zelf kan ik nergens vinden (als submappen ?)

Hoop dat je me nog kunt volgen en helpen.

Gegroet
Theo

Volg je prima en helpen doe ik altijd...;)

Nou volgens mij moet je bij bestandlocaties sjablonen gewoon hierna verwijzen:
Mijn eigen sjablonen heb ik gekopieerd in C:\Documents and Settings\Theo\Application Data\Microsoft\Sjablonen

Zo staat ie bij mij ook..dus: (\Mijn sjablonen) weglaten...

Plaats even een JPG plaatje van jou bestandlocaties scherm in de opties wellicht staan er nog andere zaken scheef.

Echt joh het zou supersimpel moeten zijn...

See Yah! :thumb:

Ha die Joost,

Prima advies. Nu werkt het.

bedankt voor je hulp.

Theo

Ps. ik krijg geen smilies voor je in dit bericht, behoudens de naam van de smilie.

Graag gedaan!
Zo zie je maar de aanhouder wint..enne achteraf was het supersimpel! (en zo hoort het ook)

Veel plezier met tabjes bouwen en sjabloontjes sorteren...:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan