eigen virtuele wereld

• Onderwerp starter Onderwerp starter ricie
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ricie

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2008
hallo ik ben op zoek naar een eigen virtuele wereld.
hoe je die maakt enzo wie kan mij helpen?

wat bedoel je precies, bij second live kan je je eigen huis en plek maken en spullen creéren en skins er op doen en dat soort dingen dus dat is ook maken, en het is erg populair dus anderen kunnen fijn mee genieten.

:):):):):):):):)

hahahaha ja dat wou ik eerst maar ik ben nog geen 18 en mag van pa en ma geen andere leeftijd invullen maar ik wil zoiets en dan zo mijn eigen wereld maken

sorry daar kan ik je niet mee helpen maar je moet 13 en ouder zijn voor secondlife.

he 13 en ouder? vaag dan mag k zaterdag spelen ik zal ff checken

second life

je hebt ook second life teen. dat is voor de tieners ofzo iets. :thumb:

ik zou het niet weten. ik heb het van iemand gehoord die dat ook speelt. ma die gene is nu in amerika. dus die spreek ik voorlopig niet. je kan gewoon kijken of je daar voor moet betalen. :thumb: als je iets van cod4 weet, kijk dan alsjeblieft even naar mijn vraag. hij staat ergens vooraan.
:D

Laatst bewerkt:
als je echt een hele virtuele wereld zelf wilt maken dat zou je ook kunnen denken aan leveldesign of modden.
je kunt dat een spel nemen en alles wat in dat spel zit gebruiken om zelf een geheel nieuwe wereld te maken,
daarnaast kun je dan ook nog zelf assets (modellen etc) maken en die toevoegen. zo creeer je dan echt je
eigen wereld. laat me maar weten wanneer je hierover meer wilt horen, en mocht je filmpjes willen zien van wat
ik zelf zoals gemaakt heb dan moet je maar even op mijn site kijken (zie link beneden).

succes
leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan