Eigen webmail voor mijn domein.

Status
Niet open voor verdere reacties.

wesselh

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2007
Hallo. Ik ga een over een week een .nl domein betalen. Daarbij kan ik mijn eigen email adres maken. (mijnnaam@mijndomein.nl). Nou is mijn vraag, kan ik ook een eigen webmail (net als hotmail) voor mijn domein maken, zodat ik gewoon naar mijn mijn eigen mail ga en daar inlog met mijn @mijndomein.nl email adress. Ik wil hem natuurlijk ook helemaal zelf ontwerpen. Ik hoef het script natuuriljk niet te schrijven. Kant en klaar is goed, maar dan kan ik wel wat met css doen en de positie van alle objecten veranderen.
Weet iemand een script of dat dit uberhaubt gaat??

Alvast bedankt!:thumb:

De meeste webhosters bieden standaardpakketten aan bij je hosting.

Squirrelmail en UebiMiau zijn denk ik de meest voorkomenden...

Naar mijn weten kun je die niet zelf skinnen, althans je zou wel iets kunnen maken maar dan zul je het aan je hosting door moeten geven zodat zij die skin activeren...

Mijn host is hosting2go en die bieden inderdaad squirelmail aan. Maar ik wil dat met een script doen. Weet jij misschien een script?

Wat voor script? Squirrelmail is al een script voor webmail...

Via http://www.squirrelmail.org/ kun je ook Squirrelmail downloaden, die zou je dan ergens op de domein kunnen gooien (onder mijndomein.nl/mail/ ofzo), en dan een subdomein aanmaken hiervoor (mail.mijndomein.nl - als je provider dat idd nog niet heeft!!).

Je kunt dan zelf de code/css etc. gaan verbouwen...ik denk dat je op die url die ik je gaf hierboven wel meer kunt vinden..

Succes!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan